آوای جنوب

اعزم تیم فوتبال لیگ برتری نونهالان سپاهان یاسوج با وانت‌بار به اهواز+تصاویر

13950715000653_photolتیم لیگ برتری فوتبال نونهالان سپاهان یاسوج که در لیگ برتر فوتبال کشور همگروه فولاد خوزستان است، طبق وعده سرمربی این تیم به دلیل نداشتن هزینه اعزام، با وانت‌بار عازم اهواز شد.

آوای جنوب؛

یکی از مشکلات بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد به حوزه ورزش برمی‌گردد که تیم‌های باشگاهی حاضر در لیگ‌های کشوری از این استان به دلیل نداشتن حامی و اسپانسر مالی در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برند.

همین چند روز پیش بعد از باخت تیم فوتبال زاگرس یاسوج در مقابل میهمان خود فولاد یزد در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور پس از بازی وقتی یکی از تماشاگران بازیکنان این تیم را مورد بازخواست قرار داد که چرا نتایج خوبی نمی‌گیرند با صدای بلند فریاد زد؛ بازیکنی که هر روز و شب به غیر از نان و تخم‌مرغ چیز دیگری نمی‌خورد، نمی‌تواند نتیجه بگیرد.

در اثنای برگزاری همان دیدار، سرمربی تیم فوتبال نونهالان سپاهان یاسوج که در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارد از وضعیت بسیار بد این تیم سخن به میان آورد و گفت: قول می‌دهم اگر مسؤولان استانی تنها ۲۰ میلیون تومان به این تیم کمک کنند در لیگ برتر فوتبال کشور نه تنها مشکلی پیدا نمی‌کنند بلکه با این کار منتظر نتایج خوب از سوی این تیم باشید.

 

 

مهدی معصومی که به شدت از وضعیت کنونی و عدم حمایت مسؤولان استان از تیم‌های ورزشی گلایه داشت تهدید کرد که اگر به وضعیت این تیم و مشکلات از سوی مسوولان رسیدگی نشود با وانت‌بار تیم را به اهواز برای برگزاری دیدار با تیم فولاد اهواز اعزام خواهد کرد.

این حرف مهدی معصومی که در ابتدا یک شوخی به نظر می‌رسید به واقعیت تبدیل شد و امروز تیم فوتبال نونهالان سپاهان یاسوج که در لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور در گروه دوم این مسابقات حضور دارد با وانت‌بار عازم شهر اهواز شد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این تیم به سلامت به اهواز خواهد رسید و یا این‌ که پلیس‌ در بین راه مانع از اعزام نونهالان با وانت‌بار به اهواز خواهد شد که به نوبه خود کاری خطرناک خواهد بود.

در ادامه باید منتظر بود که آیا مسؤولان استانی فریادهای معصومی و سایر دست‌اندرکاران تیم‌های ورزشی را خواهند شنید و بودجه و اعتباری برای هزینه‌های ضروری این تیم‌ها اختصاص خواهند داد یا خیر.

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president