آوای جنوب

هدایت خواه در گچساران: نمی شود فقط گفت ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند

اگر مقابل دشمن جبهه تشکیل ندهیم در این زمینه خیانت کرده‌ایم همانند اهل کوفه که به حضرت علی(ع) خیانت کردند

هدایت خواه  دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها راه مقابله با صف‌آرایی و تهاجم فرهنگی دشمن ایجاد جبهه فرهنگی در کشور است.

آوای جنوب؛

ستار هدایت‌خواه عصر امروز در جمع هیئات مذهبی شهرستان گچساران در محل مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر اظهار داشت: امروزه صف‌آرایی نسبت به گذشته تفاوت پیدا کرده است در سال‌های گذشته صف‌آرایی مختص یک منطقه و یا یک قاره خاص بود اما امروزه صف‌آرایی در یک وسعت جهانی قرار دارد.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند در مقابل کفر باید جبهه درست کرد که معظم‌له بر کلمه باید تاکید فراوانی کرده‌اند.

هدایت‌خواه تصریح کرد: در حال حاضر باید جبهه تشکیل داد و جبهه‌ای به وسعت تمامی مستضعفین و حق‌طلبان از استان گرفته تا تمام کشور، منطقه و در سطح بین‌المللی تشکیل داد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تیپ‌های فرهنگی در کشور تشکیل نشده و دشمن توانسته در بسیاری از جاها نفوذ کرده و به اهداف خود برسد.

هدایت‌خواه خاطرنشان کرد: در وهله اول باید جبهه فرهنگی تشکیل داد، رهبری معظم می‌فرمایند دشمن تشکیل جبهه داده و شما هم باید جبهه تشکیل دهید که اگر مقابل دشمن جبهه تشکیل ندهیم در این زمینه خیانت کرده‌ایم همانند اهل کوفه که به حضرت علی(ع) خیانت کردند.

هدایت‌خواه بیان کرد: در وهله اول تشکیل جبهه، شناسایی افراد است و لازم است از هر گروه و قشری در زمینه تشکیل جبهه فرهنگی استفاده کنیم.

وی گفت: تمام عناصر فرهنگی باید شناخته شود و همه ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان گچساران باید شناسایی و در سامانه‌ای که در استان کهگیلویه و بویراحمد به نام شهید باقری ثبت شده، فعالان فرهنگی در آن ثبت شوند.

این مسؤول با بیان مرحله دوم تشکیل جبهه فرهنگی، افزود: مرحله دوم تشکیل جبهه‌های فرهنگی تشکیل نشست‌های افراد و تبادل نظرات یکدیگر است.

هدایت‌خواه گفت: مرحله سوم در تشکیل جبهه‌های فرهنگی شناسایی توانمندی‌ها و قابلت افراد در زمینه مهارت، فناوری و موضوعات نرم‌افزاریی است.

وی عنوان کرد: در مرحله چهارم تشکیل کارگاه‌های تخصصی و ایجاد فضاهای مجزا برای دعوت افراد در جلسات است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president