آوای جنوب

سردار شهابی فر: عراق و سوریه بدون مشاوره ایرانی‌ها سقوط می‌کردند

شهابی فرفرمانده ۸ سال دفاع مقدس گفت: بدون مشاوره ایرانی‌ها، عراق و سوریه همان روزهای اول به دست تکفیری‌ها و داعش سقوط می‌کردند.

آوای جنوب؛

سردار عوض شهابی‌فر امشب در برنامه راست‌قامتان به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این استان در هشت سال دفاع مقدس یکی از استان‌های خط‌شکن بود که در همه عملیات‌های دفاع مقدس فرزندان استان حضور و شرکت داشتند.

فرمانده اسبق سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمندگان استان و سرداران و فرماندهان این استان در دفاع مقدس با روحیه الهام گرفته از عاشورا در دفاع مقدس حضور داشتند.

وی با قدردانی از همه کسانی که برای برگزاری کنگره ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد زحمت کشیده‌اند تصریح کرد: بزرگترین رویداد در سال‌های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری این کنگره ملی و بزرگ بوده است.

شهابی‌فر انقلاب را معجزه قرن دانست و گفت: این انقلاب نه تنها برای مردم ایران بلکه برای همه ملت‌های آزاده جهان ثمرات زیادی داشت و توانستند با الگوگیری از آن در مقابل استکبار و استبداد مقاومت کنند و اکنون به واسطه انقلاب اسلامی در ایران است که آزادگان جهان علیه استکبار قد علم کرده‌اند.

این فرمانده ۸ سال دفاع مقدس در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه قرار بود سوریه در عرض چند ماه به زعم تکفیری‌ها سقوط کند، افزود: اما ۵ سال است که سوریه در حال مقاومت است.

شهابی‌فر تصریح کرد: کار مشاوره‌ای بچه‌های ما موجب شد تا عراق و سوریه سقوط نکنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president