آوای جنوب

فرماندهان کهگیلویه و بویراحمدی نظاره‌گر بازسازی رزم خود در عملیات والفجر ۸ شدند+ تصاویر

13950710001261_photolفرماندهان کهگیلویه و بویراحمدی حاضر در عملیات غرورآفرین والفجر ۸ با حضور در دهکده دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شاهد بازسازی رزم خود در این عملیات شدند.

 آوای جنوب؛

عصر امروز و با حضور گسترده مردم و همچنین فرماندهان کهگیلویه و بویراحمدی ۸ سال دفاع مقدس عملیات والفجر ۸ بازسازی شد.

در این برنامه که تنی چند از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس از جمله سردار عوض شهابی‌فر، سردار الوندنسب، سردار محمد ارشادی، سرهنگ اصغر حبیبی و دیگر فرماندهان حضور داشتند عملیات والفجر ۸ بازسازی شد.

 

 

در این آیین سردار عوض شهابی‌فر یکی از فرماندهان گردان‌های سه‌گانه استان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات والفجر ۸ اظهار کرد: جوانان باید بدانند که فرزندان استان در دفاع مقدس چه مجاهدت‌هایی کردند.

این فرمانده ارشد نظامی با یادی از رزمندگان استان و فرماندهان استان کهگیلویه و بویراحمد در ۸ سال دفاع مقدس گفت: باید از شهدای گران‌قدر استان در همه عملیات‌ها به خصوص در عملیات والفجر ۸ نیز یادی کنیم.

 

 

سردار شهابی‌فر در ادامه گفت: رزمندگان استان در همه عملیات‌ها و در تمام دوران جنگ و در همه مناطق عملیاتی حضور داشتند و یکی از استان‌های خط‌‌شکن و همیشه حاضر در خط مقدم جبهه‌ها بودیم.

شهابی‌فر تصریح کرد: این روزها بوی ایثار و شهادت و شهیدان و شمیم خوش آن‌ها در استان پیچیده است.

 

 

وی گفت: کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد فرصتی برای تجدید بیعت مجدد با شهدای استان و فرماندهان و سردارانی است که خاطره دلاورمردی آن‌ها هیچگاه از ذهن پاک نمی‌شود.

این فرمانده حاضر در عملیات والفجر ۸ گفت: امروز صحنه‌هایی از این عملیات بازسازی شد اما فرزندان شما در آن عملیات رشادت‌هایی به خرج دادند که باید سینه به سینه برای نسل‌های آینده بازگو شود تا بدانند که پدران و برادران آن‌ها برای حفظ وطن و در راه اسلام و خط ولایت چه ایثارگری‌ها که نکردند.

 

 

به گزارش فارس در ادامه عملیات والفجر ۸ توسط تیپ خط‌شکن ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برای روز چهارم بازسازی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president