آوای جنوب

داریوش یزدی:فدراسیون فوتبال میزبانی بازی‌های جام حذفی را به تیم‌های شهرستانی بدهد

yazdyسرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پس از حذف تیم استقلال خوزستان توسط این تیم گفت: فدراسیون فوتبال میزبانی همه بازی‌های جام حذفی را به تیم‌های شهرستانی بدهد.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص پیروزی تیمش در مقابل استقلال خوزستان گفت: هر چند با شناختی که از استقلال خوزستان داشتیم موفق شدیم این تیم را در اهواز شکست دهیم اما باخت استقلال چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند.

یزدی اظهارکرد: با توجه به اردویی که در قبل از مسابقات در اهواز برگزار کردیم و بازی دوستانه‌ای که با استقلال انجام داده بودیم شناخت خوبی از استقلال به دست آورده بودیم.

وی ادامه داد: در مصاحبه‌های قبلی نیز گفته بودم که ما برای پیروزی به میدان می‌رویم و تنها هدفمان پیروزی است و با توجه به شناختی که از این تیم داشتیم و آنالیزهایی که انجام دادیم راه نفوذ به نقاط ضعف این را خوب می‌دانستیم.

یزدی تصریح کرد: تیم استقلال خوزستان بازی خوبی به نمایش گذاشت اما تیم نفت گچساران از نظر فنی بهتر بود و با برنامه بازی را به سود خود به پایان برد.

سرمربی نفت گچساران بابیان اینکه خدا را شاکرم که توانستیم با شایستگی بازیکنانمان نتیجه بازی را از آن خود گفت: بازی با قهرمان لیگ برتر جذابیت‌های خاص خودش را داشت.

وی تصریح کرد: بعد از آنکه دقایق ابتدایی را پشت سر گذاشتیم بازیکنان نفت به شرایط بازی مسلط شدند و گل برتری را همانند دیدارهای قبلی در نیمه دوم به ثمر رساندیم و در ادامه با اعتماد به نفس بالا و به دور از شتاب‌زدگی از تک گل ارزشمند خود دفاع کردیم تا مانع شکل گیری بازی تیم استقلال خوزستان شدیم و این بازی شطرنجی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تاکید مجدد به درخواست خود از فداسیون فوتبال مبنی بر برگزاری بازیهای جام حذفی تیم‌های لیگ برتری با تیم‌های رده های پایین‌تر به میزبانی تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر اظهار داشت: همانطور که شاهد بودیم استقبال خوبی از این بازی صورت نگرفت و بجز اندک هوادار متعصب گچسارانی استادیوم غدیر تقریبا خالی از تماشاگر بود.

یزدی در ادامه گفت: در صورتی که این بازی در گچساران برگزار می‌شد قطعا ورزشگاه مملو از هوادار فوتبال می‌شد و جوانان گچسارانی عاشق فوتبال با شور و شوق زیاد استقبال خوبی از این بازی بعمل می آوردند.

این سرمربی شاغل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خاطرنشان کرد: اگر فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌ها به دنبال توسعه فوتبال هستند بجای انجام چند باره کار بدون کارشناسی انتقال تیم‌ها به شهرستان‌ها بایستی بازی‌های حذفی را در شهرستان‌های کمتر توسعه یافته از نظر فوتبال برگزار کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president