آوای جنوب

عدل هاشمی:مشکل ما اصلاح طلبی و اصول گرایی نیست/هر مدیر و مسؤولی توان خدمت ندارد باید استعفا دهد

هر مدیر و مسؤولی توان خدمت ندارد باید استعفا دهد و اگر این کار را نکند در قیامت پاسخگوی شهیدان باشد

عدلنماینده مردم بهمئی با بیان اینکه شهدا از ما خدمت صادقانه می‌خواهند گفت: هر مدیر و مسؤولی توان خدمت ندارد باید استعفا دهد و اگر این کار را نکند در قیامت پاسخگوی شهیدان باشد.

عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در یادواره سرداران و ۱۲۶ شهید شهرستان بهمئی اظهار داشت: در جنگ تحمیلی دشمنان دین خدا با دشمنی دیرینه خود مخالفت و کینه‌های عجیب و غریب خود را آشکار کردند و با اشغال و بمباران شهرهای مرزی کشور با ما وارد جنگ شدند.

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان دین خدا بر خلاف آیین الهی زنان،کودکان و پیران را که قدرت جنگ نداشتند به خاک و خون کشاندند و بر خلاف قوانین بین‌الملل اسیران ما را در زندان‌های مخوف بغداد مورد آزار و اذیت شدید قرار دادند.

هاشمی پور با تأکید بر لزوم استفاده از برکات یادواره‌های شهدا، گفت: سالانه جلسات متعددی را تشکیل می‌دهیم، یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌داریم، آیا از خود پرسیده‌ایم که روحیه ما روحیه سال ۵۹،۶۰و ۶۱ هست یا نه؟

وی با بیان اینکه امیدوارم خروجی چنین یادواره‌های باشکوهی توجه به فرهنگ و اقتصاد باشد تا برخی از مشکلات مردم حل شود ادامه داد: ما بعد از شهدا چه کردیم،آیا از عملکرد خود راضی هستیم،آیا در مقابل شهدا کارنامه درخشانی داریم، قبول کنیم که از مسیر شهدا دور شدیم و فاصله گرفتیم.

هاشمی پور با اذعان به اینکه ما نتوانستیم به وصیت‌های امام و خواسته مقام معظم رهبری به عنوان فرماندهی کل قوا و رهبر جهان اسلام عمل کنیم، گفت:در واقع دغدغه‌های رهبری هنوز به قوت خود باقی است.

وی افزود:به برکت نظام جمهوری اسلامی کارهای خوبی در مملکت انجام شد اما آن طور که باید از فرصت‌ها استفاده نکردیم ؛فرصت‌ها را غنیمت ندانستیم و بعضی وقت‌ها هم غافل شدیم.

هاشمی‌پور با بیان اینکه اگر غفلت نکرده بودیم در هر خانه‌ای چند بیکار وجود نداشت، گفت: شهدا از ما سؤال می‌کنند که برای جامانده‌های ما چه کردید،برای خانواده‌های ما چه کردید،برای اقتصاد و فرهنگ که دغدغه‌های مقام معظم رهبری است چه کردید و فرهنگ به کدام مسیر رفته است.

وی با بیان اینکه شهدا درباره بداخلاقی جامعه از ما سوال می‌کنند تصریح کرد: قطعاً از علمای دین و نخبگان فرهنگی هم سوال می‌کنند که فرهنگ را به کجا بردید، مسیر جهاد و شهادت به کجا رفت؟

هاشمی‌پور خطاب به نخبگان سیاسی و فرهنگی منطقه گفت: جناح‌بندی و باند بازی باید کنار رود، اگر می‌خواهید در مقابل شهدا حرفی برای گفتن داشته باشید، صادقانه به مردم خدمت کنید ؛شهدا از ما خدمت صادقانه، مخلصانه و عادلانه می‌خواهند.

با اتحاد دهه شصت به جنگ اقتصادی الان برویم

وی افزود: اگر جمع شویم و یادی از شهدا کنیم و بیرون هر کس کار خود را بکند، نمی‌شود،بیایید روحیه دهه شصت را در جامعه زنده کنیم، روحیه انقلابی داشته باشیم، روح انقلابی داشته باشیم، مدیریت جهادی داشته باشیم.

هاشمی‌پور با اشاره به شاخصه اتحاد ملت ایران در زمان جنگ به عنوان ابزار پیروزی ما، گفت: مگر نه این بود دشمن با تمام توان جنگ را بر ملت ما تحمیل کرد و ملت ایران از دولتی تا نظامی و حتی مردم عادی در قالب نیروهای بسیج مردمی با اتحاد وانسجام جنگ را مدیریت کرد؟

وی افزود: امروز هم با یک جنگ تمام عیار اقتصادی مواجه هستیم، اگر همه ما با هم جمع شویم و فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه قرار گیرند، رسانه‌ها صادقانه و خالصانه و فارغ از مسائل جناحی و در مسیر اقتصاد مقاومتی باشند، روحانیت معزز در مسیر شکوفایی فرهنگی حرکت کند و همه قوا در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کنند، وضعیت اقتصاد ما اینطور نمی‌ماند.

این نماینده مجلس با تأکید بر لزوم استفاده از فرصت‎ها، گفت: مشکل ما اصلاح طلبی و اصول گرایی نیست، ایده‌های بزرگ نساختیم، باید به دور از حب و بغض و کینه برای خدمت به مردم تلاش کنیم ؛رهبری و شهدا این را از ما می‌خواهند.

هاشمی پور با بیان اینکه مدیر و مسؤولی که تاب تحمل دیگری را ندارد، قدرت پیگیری مشکلات مردم را ندارد،اگر خود استعفا ندهد باید روز قیامت در مقابل شهدا پاسخگو باشد بیان کرد:اگر توان نداریم نباید مسؤولیت بپذیریم.

به حرمت شهدا برای خدمت به مردم متحد شویم

هاشمی پور گفت: بیایید به حرمت این شهدا چپ و راست در کنار هم بنشینیم و همه فکرها را روی هم بگذاریم، از این فرصت‌های طلایی برای خدمت به مردم و نجات این جوانان بیکارِ سرگردانِ سر درگریبان استفاده کنیم.

وی افزود: وجود این همه مشکل به معنای این نیست که کار نشده است ؛دولت هم به تنهایی نمی‌تواند مشکلات بهمئی، کهگیلویه و چرام را حل کند همانطور که نمی‌تواند به تنهایی مشکلات استان و کشور را حل کند.

نماینده شهرستان های چهارگانه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استان‌هایی که توانستند از همان اول انقلاب از فرصت‌ها استفاده کردند و کارهای بزرگ عام‌المنفعه انجام دادند اما ما از فرصت‌ها درست استفاده نکردیم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به خواست مردم به خصوص خانواده شهدا، گفت:خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران وضعیت جاده زیدون به بهمئی،آبرسانی، جاده عشایری پهنوک ، جاده ابوالفارس به بهمئی،ساخت بیمارستان،تقویت ایستگاه برق، سر و سامان دادن به مجموعه‌های ورزشی را مطالبه می‌کنند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدوارم بتوانم پروژه‌های نیمه تمامی که شروع شده را تکمیل کرده و پروژه‌های جدیدی که تعریف کردیم به حول و قوه الهی شروع شود .

آبرسانی به لیکک از سد کوثر تا اوایل سال آینده

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام نقاط شهرستان بهمئی را رفتم و مشکلات همه آن را می‌دانم،با ابراز اطمینان از آبرسانی به لیکک تا اوایل سال آینده افزود: برای این کار برنامه زمان‌بندی تهیه کردم و آن را کنترل می‌کنم.

هاشمی پور با اشاره به اینکه همه پروژه‌های شهرستان بهمئی باید اجرایی شوند، افزود: گاز رسانی به ممبی و سرآسیاب، جاده عشایری پهنوک، راه‌های مواصلاتی، برق شهر لیکک، مجموعه‌های ورزشی لیکک، سرآسیاب و ممبی که اعتباراتشان را از وزارت نفت گرفتیم و تمامی پروژه‌های حیاتی شهرستان بهمئی را با تمام توان پیگیری می‌کنم ؛ اینها نقشه راهی است که بنده برای خودم طراحی کردم.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president