آوای جنوب

از بیان مظلومیت تیپ ۴۸ فتح تا قایق‌سواری و گشت‌زنی خبرنگاران در منطقه عملیاتی والفجر ۸ +تصاویر

13950706001242_photolدر نشست خبرنگاران با فرماندهان تیپ ۴۸ فتح موضوعات مختلفی از جمله مظلومیت و مهجور ماندن خدمات تیپ ۴۸ فتح سخن به میان آمد.

 آوای جنوب؛

عصر امروز جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در محل دهکده دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در پارک ساحلی یاسوج و در آستانه برگزاری بازسازی عملیات والفجر ۸ نشستی با فرماندهان تیپ ۴۸ فتح برگزار کردند.

در این نشست که سرهنگ حسن حکمتیان جانشین این تیپ خط‌شکن در دفاع مقدس و همچنین سید صداقت رضایی مسؤول روابط عمومی سپاه فتح استان حضور داشتند خبرنگاران ابتدا پای سخنان سرهنگ حسن حکمتیان قائم‌مقام تیپ نشستند و برنامه‌های تیپ برای این عملایت و همچنین برای کنگره ۱۸۸۰ شهید استان تشریح شد.

سپس خبرنگاران به اتفاق فرماندهان تیپ ۴۸ فتح به محل بازسازی عملیات رفتند و توضیحاتی توسط جانشین تیپ در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری این عملیات ارائه شد.

 

 

سرهنگ پاسدار حسن حکمتیان در این نشست به موضوعی مهم اشاره کرد که تا قبل از این رسانه‌های استان کمتر به این موضوع پرداخته بودند.

وی با بیان اینکه کارها و اقدامات بزرگی توسط تیپ انجام شده که رسانه‌ها به ان نپرداخته‌اند، گفت: تیپ ۴۸ فتح از این منظر مظلوم واقع شده است و رسانه‌ها تاکنون این خدمات را که در نقاط مختلف کشور از شمال‌غرب تا جنوب مشهود بوده، پوشش نداده‌اند.

 

 

وی عنوان کرد: در شمال‌غرب تعداد ۷ شهید را در مقابله با منافقین و پژاک برای ایجاد امنیت در منطقه تقدیم کردیم و توانستیم با همت فرزندان این استان امنیت پایداری را در منطقه ایجاد کنیم و در آبادان و در مناطق مرزی جنوب هم به گونه‌ای عمل کردیم که مأموریت ما را هر سال تمدید کردند و اجازه ندادیم که هیچ فعالیت تروریستی در آن مناطق انجام شود که افتخاری بزرگ برای فرزندان استان به شمار می‌رود.

 

 

 

در ادامه سرهنگ پاسدار حکمتیان به اتفاق خبرنگاران در منطقه بازسازی عملیات حضور پیدا کردند و نقشه عملیات والفجر ۸ برای خبرنگاران حاضر در دهکده دفاع مقدس تشریح شد.

وی با بیان اینکه در عملیات والفجر ۸ استان ما تعداد ۱۷۹ شهید والامقام را تقدیم امام و اسلام و ایران کرد، افزود: از مدت‌ها پیش کار تمرین برای بازسازی این عملیات انجام شده و از تاریخ ۷ مهرماه تا یازدهم این عملیات بازسازی خواهد شد.

سپس خبرنگاران حاضر با حضور در قایق‌های موتوری به گشت‌زنی در منطقه عملیاتی والفجر ۸ در محل دهکده دفاع مقدس پرداختند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president