آوای جنوب

سرمربی استقلال خوزستان: تمام تلاش مان این است در جام حذفی از نفت گچساران عبور کنیم

پورموسویسرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:‌ مبنای کارمان این است که جدی و با قدرت در جام حذفی ظاهر شویم.

آوای جنوب؛

سیداکبر پورموسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: ‌بعد از بازی با پیکان و با توجه به تعطیلی لیگ، سه روز به بازیکنان‌مان استراحت دادیم و از روز گذشته (شنبه) تمرینات‌مان را آغاز کردیم و امروز نیز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف استقلال ملاثانی می‌رویم و فردا (دوشنبه) هم یک دیدار تدارکاتی با منتخب حمیدیه داریم.

وی در خصوص دیدار تیمش برابر نفت و گاز گچساران در مسابقات جام حذفی کشور، گفت:‌ این تیم کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و در لیگ دسته دو کشور نیز نتایج خوبی کسب کرده است. باید مواظب باشیم، چرا که جام حذفی جام شگفتی‌ها است و باید این بازی را جدی بگیریم تا از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا نگاه جدی به جام حذفی دارید؟ عنوان کرد: ‌از ابتدای فصل مبنای‌ کارمان این بود که جدی و با قدرت در این جام ظاهر شویم. لیگ را خوب شروع کردیم ولی متاسفانه در سه چهار بازی اخیر عملکرد خوبی نداشته‌ایم و امیدوارم در شروع مجدد لیگ، دوباره به جایگاهی که مدنظر خودمان و هواداران است، برسیم.

وی افزود:‌ به هر حال جام حذفی را جدی شروع می‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم از بازی با نفت و گاز گچساران عبور کنیم. استقلال خوزستان همیشه در گام اول رقابت‌های حذفی به مشکل برخورده است و امسال تلاش می‌کنیم که چنین بدشانسی گریبان‌گیرمان نشود.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که چرا این تیم در سه چهار هفته اخیر به نتایج لازم دست پیدا نکرده است؟ گفت: ‌هر بازی شرایط خاص خود را دارد و امسال مشکلات زیادی سر راه‌مان بود ولی باید بگویم شکست برابر پیکان اصلا ربطی به مشکلات ما نداشت. در دقایق پایانی باید محکم‌تر بازی کنیم و در دیدار با پیکان حداقل می‌توانستیم با یک امتیاز از زمین خارج شویم که به این صورت نشد.

وی افزود: ‌من بعد از بازی در جلسه‌ای که با بازیکنان‌مان داشتم، گله‌مندی‌ام را به آن‌ها انتقال دادم و گفتم اگر ما مدعی قهرمانی و داشتن تیم بزرگ هستیم باید در تمام برخوردها و جریانات مسابقه این بزرگی را نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات کنونی لیگ می‌تواند به تیم کمک کند؟ گفت: ‌صد درصد به ما کمک می‌کند، چرا که پس از شکست برابر پیکان بازیکنانم از نظر روحی خیلی به هم ریخته هستند و وقتی آن‌ها را می‌بینم که اینقدر ناراحت هستند به آن‌ها می‌گویم مگر لیگ تمام شده است؟

وی افزود: ‌به هر حال این‌که بازیکنانم از این شکست ناراحت هستند، این موضوع امیدوارکننده است و نشان می‌دهد که آن‌ها دوست نداشته‌اند ببازند. در هر صورت این اشتباهات در تمام دنیا پیش می‌آید و قابل اصلاح است و فقط ما باید تمرکزمان را جمع کنیم و تمرینات بیشتر و جدی‌تری داشته باشیم و از شرایط استفاده کنیم.

پورموسوی گفت: ‌خوشحالم که بازیکنانم خیلی زود باخت برابر پیکان را فراموش نکردند. آن‌ها با غیرت و با تعصب هستند و می‌‌خواهند که این نتیجه را با نتایج خوبی که در آینده به دست می‌آورند، جبران کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president