آوای جنوب

داریوش یزدی:برای برد در جام حذفی مقابل استقلال به خوزستان سفر می‌کنیم/این پیروزی را تقدیم هواداران می کنیم

تیم ما روز به روز برای مسابقات آماده‌تر خواهد شد و مطمئن هستم یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول خواهیم بود

yazdyسرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: هیچ ترسی از نام استقلال خوزستان نداریم و برای برد مقابل این تیم در جام حذفی به اهواز می‌رویم.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی پس از برد ۳ بر صفر تیم نفت و گاز گچساران مقابل فولاد نوین اهواز در لیگ فوتبال کشور در گچساران اظهار کرد: با اینکه شناخت خوبی از تیم استقلال خوزستان به عنوان تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر داریم اما تنها به فکر حذف این تیم در جام حذفی هستیم.

یزدی گفت: ما برای مسابقات لیگ و جام حذفی با برنامه پا به مسابقات گذاشتیم و به راحتی امتیاز از دست نخواهیم داد هرچند تیم استقلال خوزستان تیمی خوبی و با مهره های فنی به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با انتقاد از بی نظمی که در سازمان لیگ فوتبال وجود دارد ، تصریح کرد: اگر مسؤولان سازمان این تاخیر را در بازیهای نفت و گاز ایجاد نکرده بودند مطمئنا تیم ما از این هم آماده‌تر بود.

وی همچنین تاخیر ۲۵ روزه در مسابقات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را یکی از مهمترین عوامل افت بازی این تیم در نیمه نخست مقابل فولاد نوین عنوان کرد.

یزدی بیان کرد: تیم ما روز به روز برای مسابقات آماده‌تر خواهد شد و مطمئن هستم یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول خواهیم بود.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در خصوص برد تیمش مقابل فولاد نوین، اذعان داشت: نقاط قوت و ضعف تیم فولاد را شناسایی کرده بودیم و از همان راه‌ها به گل نیز دست یافتیم.

یزدی گفت: جا دارد از تمامی بازیکنان زحمتکش و کادر فنی پرتلاش تیم و هواداران متعصب نفت که نتوانستند این بازی را مشاهده کنند این برد را تبریک عرض کنم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز مثل این دیدار، بازی‌های باکیفیتی را به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص قضاوت داور بیان کرد: در خصوص داوری صحبت خاصی ندارم و ناظر داوری مسابقه باید در خصوص عملکرد داور نظر دهد.

سرمربی نفت و گاز گچساران تاکید کرد: در هر تیمی که مربیگری می‌کنم سه اصل یعنی صداقت، عدالت و آموزش را هیچگاه فراموش نمی‌کنم و امیدوارم با حمایت کادر مدیریتی و حمایت همه جانبه هواداران فوتبال دوست گچسارانی به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president