آوای جنوب

فرمانده سپاه گچساران:گوش به فرمان ولایت بودن یعنی اجراکردن منویات مقام معظم رهبری

نوراییفرمانده سپاه گچساران گفت: رمز موفقیت در همه عرصه‌ها اطاعت محض از ولایت‌فقیه است.

آوای جنوب؛

سرهنگ علی‌اصغر نورایی امروز پیش از خطبه های نمازجمعه در گچساران اظهار کرد: اقتداری که امروز نیروی بسیج و سپاه دارد حاصل ایمان و اراده قوی بود که نزد این نیروها وجود داشت و این تفکر و اراده در زیر سایه ارشادات و نصایح امام(ره) و پس از آن نایب برحقش به وجود آمد.

نورایی گفت: دوران ۸ ساله جنگ که از این رویداد بزرگ به عنوان هشت سال دفاع مقدس یاد می‌شود یکی از مهمترین وقایع تاریخ معاصر این مرز و بوم محسوب می‌شود که همچون برگ زرینی در تاریخ خواهد ماند.

وی با اشاره به برکات جنگ تحمیلی و دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مقاومت مردم ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی و کسب توفیقات بزرگ در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دفاعی مرهون ایستادگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس علیه دشمنان است.

نورایی‌اصل ادامه داد: با توجه به این که ایران به عنوان یک کشور استراتژیک نفتی در دنیا به شمار می‌رفت غرب و استکبار جهانی منافع خود را با پیروزی انقلاب در خطر می‌دیدند و از این رو به سراغ صدام رفتند که روحیه قدرت‌طلبی داشت و به دنبال این بود که خود را به عنوان رهبر جهان عرب معرفی کند.

وی با اشاره به قرارداد الجزایر تصریح کرد: عراق با حمایت استکبار جهانی رسما حملات هوایی و زمینی خود را شروع کرد و همزمان ۱۹۰ شهر ما را بمباران کرد.

فرمانده سپاه گچساران گفت: صدام ابله در سخنان خود این ادعا را داشت که در کمتر از ۳ روز ایران را به دست خواهد گرفت اما غافل از این بود که مردم با بصیرت و انقلابی ایران در مقابل او قرار دارند.

وی در ادامه با یادآوری خیانت‌های بنی‌صدر خائن عنوان کرد: در اوایل جنگ فرماندهی جنگ بر عهده این عنصر خائن بود که اجازه در اختیار گذاشتند تسلیحات را به رزمندگان نمی‌داد.

فرمانده سپاه گچساران افزود: با عزل بنی‌صدر توسط امام(ره) شکل و رویه جنگ تغییر کرد و فردای آن روز عملیاتی طراحی شد و سپاه قدرت خود را نشان داد و در ادامه عملیات‌های بیت‌المقدس و ثامن‌الائمه بود.

نورایی اصل بیان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم ما با دست خالی و متکی به خداوند وارد عمل شدند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک را از دست دهیم که این افتخاری بزرگ است که رژیم بعثی و صدام و حامیانش سیلی محکمی از دست سربازان ولایت خوردند.

وی با بیان اینکه درست است که جنگ تمام شده اما دفاع همچنان باقی است، تاکید کرد: امروز باید بتوانیم گوش به فرمان ولی‌فقیه زمان خود باشیم تا بتوانیم در جهاد کبیر موفق شویم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president