آوای جنوب

تاجگردون در جمع مردم گچساران : موضوع قراردادهای نفتی بیش از اندازه سیاسی شده است/دنیا نیز معطل ما نخواهد ماند

می‌گویند در این دوران کاری صورت نگرفته است به طور یقین می‌گویم که در این دوران پسابرجام ال‌سی پتروشیمی شهرستان گچساران باز شده است

تاجگردونرئیس کمیسیون بودجه مجلس گفت: گروه‌های سیاسی مجلس برتری نسبت به یکدیگر ندارند.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاجگردون صبح امروز در جمع مردم در حسینیه امام جعفر صادق شهرستان گچساران اظهار داشت: مجلس دهم تاکنون ناشناخته مانده است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه افزود: در این مجلس هیچ گروه سیاسی بر دیگری برتری ندارد.

تاجگردون با بیان اینکه در این مجلس هیچ کس آقا نیست، گفت: به گفته سیاسیون مجلس دهم تا کنون ناشناخته مانده است.

وی بیان کرد: شرایط عمومی کشور آن طوری که می‌خواهیم نیست، اگر چه کارهای بزرگی توسط دولت صورت گرفته اما هنوز به شرایط مطلوب نرسیده‌ایم و کار کردن در شرایط نامطلوب کار را سخت می‌کند.

تاجگردون خاطرنشان ساخت: در حال حاضر دولت دوران پسا برجام را می‌گذارند و با توجه به انتقاداتی که به برجام می‌شود و می‌گویند در این دوران کاری صورت نگرفته است به طور یقین می‌گویم که در این دوران پسابرجام ال‌سی پتروشیمی شهرستان گچساران باز شده است.

نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت بیان داشت: کار در پسابرجام ساده نیست و باید خیلی در این زمینه تلاش شود.


غلامرضا تاجگردون در جمع مردم در شهرستان گچساران و دیدار با مردم و مسولین که در حسینیه امام جعفر صادق شهرستان گچساران برگزار شده بود ادامه داد: یکی از بحث های که اینروزها مردم در رسانه و خطبه ها می شنوندبحث قراردادهای نفتی است و اینکه دولت اجازه داشته باشدکه بخواهد با کشورهای دیگر وارد مذاکره شود یاخیر.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه افزود:نفت در سالهای نه چندان دور در این خطه به اتمام خواهد رسیدو دیگر نفت نداریم و اگر امروز نتوانیم خوب و به موقع سرمایه گذاری کنیم به دلیل کاهش افتی که در ذخایر نفتی صورت می گیردموجب خواهد شد کشور ما کشوری باشدکه از ذخایر خود نتوانسته است استفاده کند.

وی بیان کرد: بحث هایی که اینروزها در رسانه ها مشاهده می کنید و خیلی ها نیز این مسئله را بیش ازاندازه سیاسی کرده اند من باجرات می گویم این موضوع خیلی واضح و روشن است.

تاجگردون بیان کرد:در جلسه غیرعلنی مجلس هم خدمت نمایندگان گفته ام که خیلی ها بیکاری را فقط بر روی کاغذ می بینند اما من به عنوان نماینده شهرستان گچساران بیکاری را با پوست و استخوان خودم دیده ام و باید مشکلات را دید تا بتوانی بیکاری را لمس کنی.

رئیس کمیسیون بودجه مجلس بابیان اینکه ؛متاسفم که اینروزها در کشورما عده ای به رسانه ملی می آیندو حرف می زنندو پول نداشته و کارنکرده را به رُخ مردم می کشنداظهارداشت:مادرشرایطی نیستیم که بخواهیم ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد و دنیا نیز معطل ما نخواهد ماند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بایدبتوانیم از سرمایه دنیا به ایران بیاوریم و سرمایه گذاری کنیم چراکه ما اگر پول داشتیم که خودمان بلد بودیم چگونه سرمایه گذاری کنیم.

وی افزود:مسئله اصلی ما این است که آن جریانی که بتواند بالای یک میلیون شغل ایجاد کند هر چقدر تلاش می کند نمی تواند بالای دویست تا سیصدهزارنفر شغل ایجادکندو نتیجه آن بیکاری و آسیب های اجتماعی در منطقه خواهد بود.

تاجگردون که در جمع مردم و مدیران گچسارانی سخن می گفت ادامه داد: من به عنوان نماینده مردم با صراحت به شما می گویم بارفع ایراداتی که توسط مقام معظم رهبری و تمامی نهادهای نظارتی صورت گرفته که خدای نکرده قراردادهای نفتی موجب اعمال فشارغرب وسلطه بر ایران نشودمعتقد هستیم که باید از وجود منابع غنی دنیادر ایران سرمایه گذاری کنیم.

وی ادامه داد:با حلواحلوا دهان شیرین نمی شود،چگونه می شود در ایران سرمایه گذاری کرد.

تاجگردون افزود:نمایندگان مجلس ساعت ها و روزها وقت گذاشته اند تا آن چیزی که مورد نظررهبری در بحث قراردادهای نفتی است را پیاده کنیم ف اما خیلی ها نمی گذارند،نه اینکه نمی فهمند بلکه دوست ندارند دولت در این زمینه موفق شود یا نمی خواهند در این دوره این اتفاق صورت بگیرد ولی این کاری است که باید انجام شود.

تاجگردون با بیان اینکه،من پنجاه سال آینده را می بینم که دیگر نمی توانیم کاری انجام دهیم یادآور شد:روزی کشور عربستان ۸میلیون بشکه نفت صادر اما امروز تولیدش به ۱۱میلیون در روز رسیده است و کشور عراق نیز تولید نفتش از ۲میلیون به ۵میلیون رسده است و این درحالی است که تولید کشور ما از چهار میلیون بشکه در روز به ۲میلیون رسیده است و این درحالی است که قطر ،عربستان و عراق در حال خوردن نفت ما هستندولی چرا مانباید بتوانیم از منابع خودمان استفاده کنیم.انتهای پیام ۸۲۰۳۰

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. پیمان م گفت:

    درود بر تاجگردون مردی شجاع و واقع بین

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president