آوای جنوب

حجت الاسلام مظاهری در گچساران :آنهایی که دشمن را امیدوار می‌کنند بدانند بسیجیان و رزمنده‌ها زنده هستند

مظاهرینماینده ولی‌فقیه در هوافضای استان فارس و بوشهر گفت: واقعه طبس ،کودتای نوژه،خلق کردستان صورت گرفت تا به جنگ تحمیلی ۸ساله دفاع مقدس رسیدیم.

عصر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس نماینده ولی‌فقیه در هوافضای استان‌های فارس و بوشهر در رژه نیروهای مسلح و بسیجیان شهرستان گچساران اظهار کرد: امروز یادآور رشادت‌های ۴۵۰ هزار شهید و ایثارگر دوران دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام سید کرامت‌الله مظاهری گفت: واقعه طبس، کودتای نوژه و خلق کردستان صورت گرفت تا به جنگ تحمیلی ۸ ساله رسیدیم.

وی افزود: مستی صدام به قدری بود که وقتی وارد خوزستان شد و خرمشهر را گرفت به فکر این بود که با سرمایه ۴۰۰ میلیارد دلاری‌اش شام را تهران باشد اما آرزوهایش را با خود به گور برد.

این مسؤول ادامه داد: مردم ما در آن روزها خیانت‌های بنی‌صدر خائن را دیدند و هیچ‌گاه آن روزها را فراموش نخواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در هوافضای استان فارس و بوشهر با بیان اینکه دشمن ما آن روز با ۱۲ لشکر زرهی، ۳۵تیپ زرهی، یک‌هزار و ۴۰۰ فروند بالگرد و ۴۰۰ تانک و نفربر به خرمشهر آمده بود، یادآور شد: آن روزها شهید جهان‌آرا با دستان خالی ۳۵ روز خرمشهر را زنده نگه داشت.

وی گفت: وقتی امام راحل و فرمانده کل نیروهای مسلح دستور داد خرمشهر باید آزاد شود سربازان آن‌روز و فرماندهان امروز ما چنان سیلی به صدام زدند که نتوانست بلند شود.

مظاهری خاطرشان کرد: آن روزها همین کشورهای عربی و کویت برای صدام هلهله می‌کردند اما هنگامی که صدام به کویت حمله کرد امیر کویت به صدام گفت ما نوشابه سربازهای تو را در جنگ می‌دادیم.

وی تصریح کرد: جنگ و دوران دفاع مقدس برای کشور ما نعمت بود زیرا در حالی که آن روزها حتی به ما سیم خاردار هم نمی‌دادند ما به خودباوری و ایستادگی و سازندگی رسیدیم.

مظاهری اظهار داشت: پیروزی‌های لبنان در جنگ ۳۳ روزه، موفقیت‌های یمن و حضور مقتدرمان در سوریه و عراق ثمره و میوه جنگ ۸ ساله است و امروز در دریای مدیترانه تا خاور دور نفوذ کلام مقام معظم رهبری وجود دارد.

وی گفت: جنگ فرزندانی تربیت کرد که امروز ایران اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای هزاران سردار سلیمانی دارد.

این مسؤول در ادامه افزود: آمریکا به برجام نیاز دارد چرا که آنها می‌خواهند نفسشان را تازه کنند، امروز استخوان‌های آنها خرد شده است و اگر به دولتمردان ما در دنیا احترام می‌گذارند این به برکت ۸ سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه فتنه در راه است گفت: آنهایی که دشمن را امیدوار می‌کنند بدانند بسیجیان و رزمنده‌ها زنده هستند.

مظاهری با اشاره به اینکه خدا نکند پای انسان در جهاد کبیر بلغزد گفت: باید سیاسی باشیم و در خیمه و زیر چتر ولایت باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president