آوای جنوب

فرمانده سپاه گچساران:روز غدیر روزپیمان با ولایت و آزمون بزرگ ولایت مداری است

نوراییآیین بازسازی واقعه تاریخی و معنوی غدیر خم عصر روز سه شنبه در گچساران برگزار شد.

آوای جنوب؛

عصر امروز‌ واقعه بزرگ غدیر در مکان پانصددستگاه بلواربعثت به همت سپاه پاسداران این شهرستان بازسازی شد.
فرمانده سپاه شهرستان گچساران در گفتگو با آوای جنوب گفت :این بازسازی که برای اولین بار در گچساران انجام شده است با هدف کلی نمایش نشر و ترویج فرهنگ ولایت برای نسل جوان و اقشار مختلف جامعه برای تجدید عهد و پیمان با ولایت است.
سرهنگ نورایی اصل ادامه ادامه داد: غدیر ادامه خط رسالت انبیا و امامت است و امروز بنیان ولایت فقیه در حکومت اسلامی هم راستا با اصل واقعه غدیر است.
وی بیان کرد: شناخت درست و درک واقعه بزرگ غدیر نقش مهمی در شناخت اسلام راستین و سیره نبوی و علوی دارد،و از این رو غدیر روز عهد و پیمان با ولایت و یادآور حلقه وصل دو اصل مهم نبوت و امامت، روز رسوایی دشمن و آزمون بزرگ ولایت مداری است.
وی با بیان اینکه: پاسداشت آیین غدیر خم پاسخی کوبنده به شبیخون فرهنگی و هجمه شبهات دشمنان بر ضد اسلام است گفت:در بازسازی این واقعه جمعی از هنرمندان این شهرستان و ۴۰۰نفر عوامل دیگر به اجرای برنامه کمک کرده اند.

نورایی اصل در پایان افزود: این مراسم به همت سپاه پاسداران و باهمکاری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز، شهرداری دوگنبدان، اداره برق، اداره ارشاد اسلامی گچساران و دفتر امام جمعه این شهرستان بازسازی شد که از همه دستگا ه هایی که همکاری داشته اند تقدیر و تشکر می کنم.tn_htjhf_kf_70 tn_htjhf_kf_86

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president