آوای جنوب

فرمانده سپاه گچساران:سخنران ویژه روز رژه هفته دفاع مقدس در گچساران مشخص شد

استکبار بارها ملت ایران را آزموده و میداند آزمودن آزموده خطاست به همین دلیل دیگر جرات ندارد از طریق جنگ نظامی با ایران مقابله کند

نوراییفرمانده ناحیه مقاومت سپاه سپاه گچساران با تاکید بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از اجرای ۳۵ برنامه متنوع به مناسبت این هفته در گچساران خبر داد.

آوای جنوب؛

بعد از ظهر امروز علی‌اصغر نورایی‌اصل در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: این هفته یادآور ایثار، از خودگذشتگی و افتخارات ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گچساران، همه مردم را در کسب این عزت ملی سهیم دانست و افزود: حماسه دفاع مقدس پرافتخارترین مقطع از دوران کشور بود که با نصرت الهی و مقاومت مخلصانه مردم به دست آمد.

وی، وحدت ملی، ایمان و تبعیت از ولایت فقیه را عوامل موثر در پیروزی حماسه دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: استکبار بارها ملت ایران را آزموده و میداند آزمودن آزموده خطاست به همین دلیل دیگر جرات ندارد از طریق جنگ نظامی با ایران مقابله کند.

این مسوول اتکا به توان داخلی را از دیگر عوامل موثر در موفقیت و پیروزی عنوان کرد و یادآور شد: تجربه هشت سال دفاع مقدس به ما نشان داد که اگر به توان و نیروهای داخلی خود اعتماد کرده و از آنها کمک بگیریم، موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور، بیان داشت: امروز نیز باید از تجربیات گذشته استفاده کرده و با پایداری در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمن با الگوگیری از آنها اقتصادی پویا و قوی ایجاد کنیم.

نورایی‌اصل دفاع مقدس را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آینده جامعه اسلامی در گرو زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی در ادامه با تاکید بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط همه مردم و دستگاه‌ها، از اجرای ۳۵ برنامه متعدد و متنوع به مناسبت این هفته در گچساران خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گچساران برگزاری رژه توسط نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور، نخستین روز این هفته که به نام «اقتدار صلابت نیروهای مسلح» نامگذاری شده است را مهم‌ترین برنامه این هفته عنوان کرد.

وی، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری پیاده روی خانوادگی را ویژه برنامه های روز دوم و سوم این هفته بیان کرد و گفت: روز دوم هفته دفاع مقدس به نام «شهیدان، ایثارگران، سربازان و فخرآفرینان» و روز سوم به نام «معنویت، وحدت ملی، خانواده و سلامت» نامگذاری شده است.

این مسوول عنوان روز چهارم این هفته را «دانش پژوهان، نخبگان و هنرمندان» بیان کرد و گفت: در همین راستا دیداری با نخبگان و هنرمندان در این روز خواهیم داشت.

نورایی اصل، «اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی مردمی و اصناف» را عنوان روز پنجم، «پیشکسوتان، رزمندگان و عزتمداران» را عنوان روز ششم و «بصیرت‌افزایی، بیداری اسلامی و دشمن شناسی» عنوان هفتمین روز این هفته مقدس بیان کرد.

ابن مسوول در ادامه، تجلیل از ایثارگران بازار و امور صنفی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را از مهم‌ترین برنامه‌های این سه روز عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گچساران، تصریح کرد: نواختن زنگ مقاومت در مدارس (نخستین روز آغاز به کار در مدارس)، برپایی نمایشگاه، برگزاری ایستگاه‌های پاسخگویی در مدارس، حضور در نماز دشمن شکن جمعه، اعزام اردوی جهادی، اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانگاه سرپایی به روستاها از دیگر برنامه های مهم و ویژه این هفته است.

نورایی‌اصل یادآور شد: حجت‌الاسلام کرامت‌الله مظاهری، نماینده ولی فقیه در هوا و فضای سپاه فارس و بوشهر سخنران ویژه روز رژه در گچساران خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president