آوای جنوب

نماینده مردم کهگیلویه:شعارها و قول وقرارهایمان بامردم درحال عملی شدن است

عدل هاشمینماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس از عملی شدن شعارها و قول و قرارها در مورد پتروشیمی دهدشت خبر داد.

آوای جنوب؛

عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در نشستی با حضور مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس برای بررسی و رفع مشکلات پتروشیمی شهرستان‌های گچساران و دهدشت اظهار داشت: بعد از گذشت ۱۰ سال از استارت کار پتروشیمی دهدشت به مساحت ۷۰ هکتار، رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است.

هاشمی‌پور بیان کرد: استان کهگیلویه و بویر احمد پایه اصلی آن کشاورزی و دامپروری است که از این مبحث نیز فاصله گرفته‌ایم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی بین دو نماینده شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه این دو پتروشیمی هر چه سریع‌تر وارد مدار شوند.

وی گفت: سالهاست ۷۰ هکتار زمین پتروشیمی دهدشت خاک می‌خورد که امیدواریم امروز با آمدن مهندس نژادسلیم به شهرستان‌های گچساران و دهدشت دغدغه‌های مردم این دو شهرستان بر طرف شود.

نماینده مردم کهگیلویه ابراز داشت:با توجه به تجربه و تخصصی که دارم و ورود من به کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی این نوید را به مردم بزرگ کهگیلویه بدهم که شعارها و قول قرارهایمان در مورد پتروشیمی در حال عملی شدن است.

هاشمی‌پور اذعان داشت: با توجه به سفر مهندس نژادسلیم مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس امروز استارت تجهیز کارگاه پتروشیمی دهدشت زده می‌شود.

وی در ادامه افزود: در هفته آینده پیمانکار Epcf مشخص خواهد شد و به عنوان پتروشیمی‌های در اولویت قرار خواهد گرفت.

هاشمی‌پور با بیان اینکه پتروشیمی‌های گچساران و دهدشت خوراک خود را باید از پالایشگاه بیدبلند بگیرند، گفت: در کنار راه‌اندازی و تجهیز پتروشیمی گچساران و دهدشت نگاه ما به تامین کننده خوراک این دو واحد پتروشیمی نیز هست چرا که به صورت مجموعه زنجیروار به هم متصل هستد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۰

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president