آوای جنوب

بومرنگ دروغ گویی در زمین اصلاح طلبان شورای شهر

شورای شهراصلاح طلبان فعالیت های خود را برای انتخابات شورای شهرو روستا تشکیل و کمیته شورای مشورتی با حضور محمد علی نجفی به عنوان رئیس این شورا کلید زدند.

آوای جنوب؛

این در حالی است که در این نشست مشترک اصلاح طلبان به بررسی وضعیت سیاسی خود در انتخابات آینده پرداخته و استراتژی خود را مشخص خواهند کرد.

گفته می شود در حال حاضر ۸ جلسه از برگزاری این کمیته می گذرد و در این جلسات اسنادی تهیه شده تا آنها استراتژی خود را برای انتخابات تعیین کنند.

از سوی دیگر در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کمالی به عنوان رئیس کمیته سیاسی انتخاب شده و هر دو انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری را در این کمیته سیاسی بررسی خواهد کرد.

گفته می شود در جلسه ای که خاتمی با کمیته انتخابات شوراهای شهر اصلاح طلبان داشته از عملکرد اعضای اصلاح طلب شورای شهر تهران انتقاد کرده و گفته شما نباید بر اساس یک سری اسناد نهایی نشده اصولگرایان شورا و شهرداری را زیر سوال می بردید. استراتژی شما کاملا اشتباه بوده و امروز مانند بومرنگ وارد زمین اصلاحات شده است.

وی در این جلسه ضمن انتقاد شدید از پرونده های زمین خواری اصلاح طلبان بیان داشت: این کارهای شما برای انتخابات هیات رئیسه نه تنها به ضرر ما تمام شد که آبروی اصلاح طلبان با زمین خواری ها و پرونده هایی که منتشر شد رفت.

آنچه از جلسات اصلاح طلبان با خاتمی برای انتخابات شورای شهر مشهود است اینکه آنها مسجد جامعی که جزو اصلاح طلبان شورای شهر است را می خواهند کنار بگذارند و نجفی وارد عرصه شود. از سویی دیگر گفته می شود نجفی خود را برای مسئولیت شهرداری آینده تهران آماده می کند.

پرونده های اصلاح طلبان در زمین خواری های شهر تهران منتشر شد باعث کاهش اعتماد عمومی به آنها شده و عصبانیت خاتمی از این پرونده ها نشان می دهد آنها کارنامه خوبی در تهران ندارند.

همچنین گفته می شود پرونده های دیگری از اصلاح طلبان شورای شهر در زمین خواری وجود دارد که منتشر خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president