آوای جنوب

داریوش یزدی: کاری خواهیم کرد که تمام تیم‌ها به فوتبال نفت گچساران احترام بگذارند

yazdسرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از حضور پر قدرت تیم نفت و گاز گچساران در جام حذفی خبر داد.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی امروز در گفت‌وگو با آوای جنوب در گچساران اظهار داشت: شروع بازی‌های ما خوب بوده و تمرینات آماده‌سازی را نیز خوب شروع کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: با توجه به دو مرحله اردوی آماده‌سازی در تهران، بروجن و تکمیل اردو در اهواز و بازی‌های تکمیلی که در اهواز داشته‌ایم در حال حاضر تیم خوبی را آماده مسابقات داریم.

یزدی گفت: مسابقات را خوب شروع کرده‌ایم آن هم در مقابل یک تیم تهرانی با زدن ۵ گل که نوید این را می‌دهیم تیم نفت گچساران امسال می‌تواند تیم خوبی در مسابقات لیگ دو باشد.

وی عنوان کرد: اما متاسفانه وقتی یک ماه دو بازی برای ما گذاشته شود این نگران کننده است و مدیریت این موضوع کار سختی است.

یزدی خاطرنشان ساخت: اینک یک تیم فاصله بازی‌هایش به یک ماه می‌رسد کار سختی برای مدیریت تیم است چرا که باید شرایط را تغییر دهیم.

سرمربی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تیم خوبی را جمع کردیم که همه بازیکنان دارای سابقه خوبی در فوتبال هستند و مطمئنا در آینده مجموعه فوتبال کشور از این تیم بیشتر خواهد شنید.

وی اذعان داشت: ما کاری را پیش خواهیم برد که تمام تیم‌ها به ما احترام بگذارند و به دنبال این هستیم که کیفیت‌های فنی بالا را که در بچه‌ها نهفته است به نمایش بگذاریم.

یزدی گفت: در خصوص حضور نفت گچساران آن هم در جام حذفی با برنامه‌ریزی که انجام شده با قدرت هر چه تمام در جام حذفی نیز شرکت خواهیم کرد.

سرمربی نفت و گاز گچساران با بیان اینکه تنها نگرانی اضافه شدن یک تیم به لیگ دو و گروه نفت گچساران است، افزود: امیدواریم در ادامه مشکلی برای ما و سایر تیم‌ها با آمدن این تیم ایجاد نشود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    جناب اقای یزدی خسته نباشی لطف کنید بازیهای تیم اتاک درلیگ استان راازنزدیک ببینید بازیکنای خوبی دراین تیم هست که فکر کنم خیلی بالاتر از لیگ دو هستند ودرنیم فصل میتونن به تیم نفت اضافه بشن.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president