آوای جنوب

معارفه عجیب مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی استان/قربانی رفت

در حالی انجام می شود که زینب قربانی مدیرکل پیشین این نهاد مشغول افتتاح پروژه های عمرانی این نهاد در یکی از مناطق استان به سر می برد

قربانیبا پایان یافتن مدت مأموریت مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حکمی سرپرست جدید اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان را منصوب کرد.

آوای جنوب؛

به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همزمان با پایان یافتن مدت مأموریت زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر و تشکرزحمات و فعالیت‌های ایشان، در حکمی یاسر رحیمیان را به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان منصوب کرد.

دبیرکل نهاد در بخشی از این حکم ابراز امیدواری کرده است به زودی و با نظر استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی این استان انتخاب و معرفی شود.

گفته می شود انتصاب مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در حالی انجام می شود که زینب قربانی مدیرکل پیشین این نهاد مشغول افتتاح پروژه های عمرانی این نهاد در یکی از مناطق استان به سر می برد و هنوز نامه ای مبنی بر تغییر به دست وی نرسیده است.

صبح امروز نیز جمعی از بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال نامه ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد حمایت خود را از بانوان استان بخصوص زینب قربانی مدیر کتابخانه های استان اعلام کردند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president