آوای جنوب

کارگاه آموزشی خبرنگاری حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود + جزئیات

حسن زادهمسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه آموزش حرفه ای خبرنگاری در هفته پایانی مهر ماه سال جاری در یاسوج خبرداد.

آوای جنوب؛

قربانعلی حسن‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ارتقاء سطح دانش و آگاهی های خوانندگان، موجب افزایش توقعات مردم از مطبوعات شده است،گفت: درواقع نشریاتی مورد توجه قرار می گیرند که در تمام زمینه های اجتماعی،سیاسی و فرهنگی مسایل جدی و کامل را مطرح می کنند.

مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمدافزود:در همین راستا بسیج رسانه استان برگزاری یک کارگاه آموزش حرفه ای خبرنگاری را دردستور کار خود قرار داده است.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تربیت و کادر سازی خبرنگاران انقلابی و متعهد دانست و افزود:نقش آفرینی خبرنگاران آموزش دیده در عرصه رسانه استان وتقویت روحیه بسیجی در بین خبرنگاران از دیگر اهداف این کارگاه آموزش حرفه ای خبرنگاری است.

حسن زاده تصریح کرد:مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در این دوره آموزشی شامل یک قطعه عکس سه در چهار،فتوکپی شناسنامه و کارت ملی است که علاقه مندان به شرکت می توانند مدارک خود را به بسیج رسانه ای کهگیلویه وبویراحمد واقع در کنگره شهدای استان تحویل دهند.

وی افزود:این کارگاه آموزشی طی دو روز و در هفته پایانی مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president