آوای جنوب

عدم پرداخت مطالبات ۱۵ ماهه کارگران سد تنگ سرخ یاسوج و تجمع در مقابل استانداری + تصاویر

جمعی از کارگران سد تنگ سرخ یاسوج عصر امروز برای چهارمین بار با تجمع در مقابل درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار پرداخت مطالبات ۱۵ ماهه خود شدند

خبرگزاری فارس: عدم پرداخت مطالبات 15 ماهه کارگران سد تنگ سرخ یاسوج

کارگران سد تنگ سرخ یاسوج به دلیل عدم پرداخت مطالبه ۱۵ ماهه خود برای چهارمین بار در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.

 آوای جنوب؛

جمعی از کارگران سد تنگ سرخ یاسوج عصر امروز برای چهارمین بار با تجمع در مقابل درب استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار پرداخت مطالبات ۱۵ ماهه خود شدند.

یکی از این کارگران در همین خصوص در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس بیان کرد: از اوایل سال ۹۴ تا تاریخ ۳۰ خرداد که این کارگاه تعطیل شده هیچ گونه حقوق و مزایایی به ما پرداخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه زندگیش به سختی می‌گذرد، افزود: به اداره کار، آب منطقه‌ای و هر اداره‌ای که لازم بود مراجعه کردم اما هیچ کس پاسخ‌گوی مشکلات ما نیست.

وی با اشاره به اینکه مستاجر است، گفت:  فرزندان دانش آموز و دانشجویم در آستانه شروع مدارس از من توقع دارند اما با دست خالی نمی‌توانم مایحتاج فصل مدارس فرزندانم را تأمین کنم.

 

 

وی در پاسخ به اینکه میزان مطالبات کارگران این سد چقدر است، افزود: مطالبات  کارگران از این سد ۱۲ میلیون تا ۳۵ میلیون است.

یکی دیگر از کارگران معترض بیان کرد: چند ماه گذشته برای مطالبه حقوقمان در جلوی استانداری تجمع کردیم که مسؤولان استان به ما گفتند بعد از سفر رییس جمهور اعتبارات به این پروژه تزریق می‌شود.
وی گفت: نزدیک به یک ماه از سفر رییس جمهور به استان می‌گذرد و تاکنون مطالبات ما پرداخت نشده و کسی هم پاسخگوی ما نیست.

یکی دیگر از این کارگران با اشاره به اینکه به خاطر وضعیت مالی که داشتم مانع حضور فرزندم در مسابقات رباتیک شدم، گفت: عدم پرداخت مطالبات از سد تنگ سرخ موجب شد مانع ادامه تحصیل فرزندم شوم.

 

 

وی یادآور شد: ۱۵ ماه است که حقوق و مطالبات کارگران سد تنگ سرخ پرداخت نشده که اگر مسؤولان جواب قانع کننده‌ای به ما ندهد برای رفع مشکلاتمان به تهران مراجعه می‌کنیم.

این کارگر تشریح کرد: در تجمع قبلی معاون عمرانی استاندار گفت ۱۲ میلیارد به این پروژه اختصاص یافته اما به ما از ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون پرداخت شد و تاکنون به ما پولی پرداخت نشده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president