آوای جنوب

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در یاسوج برگزار می‌شود/ ارسال آثار به بسیج رسانه تا سوم مهرماه

حسن زادهرئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد همزمان با برگزاری کنگره ملی سرداران و شهدای استان جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

قربانعلی حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، با اشاره به برگزاری کنگره ملی سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد و اجرای برنامه‌های متعدد در کنگره اظهار کرد: بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در کنگره ملی سرداران و شهدای استان برنامه‌های متعددی دارد.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمادگی بسیج رسانه در برگزاری کنگره ملی شهدای استان تصریح کرد: همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدا بسیج رسانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در محل نمایشگاه برگزار می‌کند.

وی محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر را شامل محورهای دشمن‌شناسی، امر به معروف و نهی از منکر، تقویت روحیه خودباوری، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

حسن‌زاده در ادامه با تاکید بر اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را شامل گزارش، خبر، مقاله، تیتر، عکس و یادداشت خود را تا سوم مهرماه به بسیج رسانه ارسال کنند، گفت: بر اساس کارشناسی آثار به ۱۸ نفر از شرکت‌کنندگان دارای بهترین اثر جوایزی نفیسش اهداء خواهد شد.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به خبرنگارانی که بهترین مصاحبه، خبر و عکس از کنگره ملی سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد را تهیه کنند طی برنامه‌ای جداگانه تقدیر به عمل می‌آید.

این مسؤول به اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آفرینش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها، تلاش برای کادرسازی و شبکه‌سازی بسیج، مشارکت اصحاب رسانه در کنگره شهدای استان، تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی و تلاش برای ارتقاء منزلت خبرنگاران بسیجی عنوان کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president