آوای جنوب

همزمان با روز عرفه /گچساران و یاسوج میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس

مراسم استقبال از این شهیدان روز یکشنبه ساعت ۹ صبح در فرودگاه یاسوج انجام می‌شود

شهدامدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با روز عرفه میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

آوای جنوب؛

امرالله درفشی ظهر امروز در نشست کمیته استقبال از شهیدان گمنام دفاع مقدس بیان داشت: همزمان با روز عرفه در یک‌شنبه ۲۱ شهریورماه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای یاسوج و گچساران میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان کرد: با توجه به اینکه زائران ایرانی در مراسم حج امسال حضور ندارند، لذا دعای عرفه و مراسم برائت از مشرکین در کنار قبور شهدا و امامزادگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دعای عرفه در حرم امام‌زاده قاسم(ع) شهر یاسوج و با حضور یکی از این شهدا برگزار می‌شود، تصریح کرد: یکی دیگر از این شهیدان به شهرستان گچساران اعزام و دعای عرفه و مراسم برائت از مشرکین در کنار پیکر پاک این شهید دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود؛ سپس این شهیدان والامقام برای تفحص به تهران اعزام می‌شوند.

درفشی خواستار حضور مردم در مراسم استقبال از این شهیدان بزرگوار شد و افزود: مراسم استقبال از این شهیدان روز یکشنبه ساعت ۹ صبح در فرودگاه یاسوج انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مسؤولیت کمیته تدوین و تألیف اجلاسیه شهدا را بر عهده دارد، افزود: تاکنون ۱۱۵ کتاب در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت، اسناد دفاع مقدس، افکار و عقاید شهدا و دیگر حوزه‌ها منتشر شده است.

درفشی اضافه کرد: ۱۵ کتاب دیگر در دست چاپ است که در مجموع بیش از ۱۳۰ عنوان کتاب در اجلاسیه ۱۸۸۰ شهید استان رونمایی می‌شود.انتهای پیام/۸۲۰۲۴

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president