آوای جنوب

احمد خورشیدی : چرا می خواهند به ما القا کنند که دایره همان مربع است !! /اگر سرو کله داعش پیدا بشود اول سراغ کاخ های شمارا خواهد گرفت

دولت ایران با پذیرش این قرارداد که با ظاهر مقابله با پولشویی انجام گرفته دسترسی خارجی ها به حساب مردم ایران را پذیرفته و به آنها اجازه داده وارد ماهیت تبادلات بانکی کشور شوند

خورشیدیاحمد خورشیدی‌آزاد عصر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: در خصوص FATF باید بگویم دولت ایران با پذیرش این قرارداد که با ظاهر مقابله با پولشویی انجام گرفته دسترسی خارجی‌ها به حساب مردم ایران را پذیرفته است.

آوای جنوب/علی مراد کاظم پور

وی گفت: با پذیرش FATF به آنها اجازه داده می‌شود که وارد ماهیت مبادلات بانکی کشور شوند تا سرانجام حساب‌هایی که به نفع اقتصاد و امنیت کشور است را شناسایی و با آنها برخورد شود.

پذیرش قرارداد FATF یعنی قبول خودتحریمی/ پازل پروژه نفوذ دشمن دائم در حال تکمیل شدن است

این فعال سیاسی تصریح کرد: این اقدام فاجعه‌آمیز دولت را تبدیل به عاملی برای خودتحریمی کشور می‌کند و کار به جایی رسیده که برخی بانک‌های داخلی از خدمات بانکی به قرارگاه سازندگی خاتم خودداری می‌کنند و می‌بینیم که این پازل دائم در حال تکمیل شدن است.

وی افزود: تا جایی که گفته شده آلمان و ژاپن بعداز جنگ دوم نیروی نظامی خود را تعطیل کردند و همین باعث شد منافعشان برای توسعه اقتصادی آزاد شود و اکنون در ایران این راه باز شده و صاحب این سخن سال قبل حضور ایران در سوریه را زیر سؤال برده بود.

خورشیدی‌آزاد در مورد تعطیلی ارتش برای توسعه گفت: البته اظهار نظرهای این چنینی که بر پایه عقده‌گشایی و انتقام‌گیری استوار است چندان محلی برای توجه ندارد اما خوب است از گوینده این سخن سؤال شود اگر این دو کشور ارتش خود را تعطیل کردند تا توسعه یابند چرا ژاپن بعد از ۶۰ سال که تحت حمایت آمریکا بود هم اکنون به شدت دنبال تقویت ارتش خود بوده و با بودجه نظامی ۴۵٫۸ میلیارد دلاری نهمین قدرت نظامی دنیا شده است.

دشمن استکباری و ساده‌لوحان داخلی دنبال تضعیف توان نظامی کشور هستند

وی گفت: باید پرسید چرا آلمان با ۴۶٫۵ میلیارد دلار هزینه نظامی هشتمین قدرت نظامی جهان است و لذا اکنون دشمن استکباری و ساده‌لوحان داخلی دنبال تضعیف قدرتمندترین ارتش خاورمیانه یعنی سپاه هستند.

این فعال سیاسی در توصیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ارتشی که هر جا برای امنیت ایران اسلامی تهدیدی احساس شده سینه سپر کرده و دشمنان را ناامید کرده است و در حوزه خدمات‌رسانی و اقتصادی هم بهترین دوست و کمک کننده به همه دولت‌هاست؛ به اعتبار اینکه اگر دولت‌های ایران تقویت شوند کار مردم بهتر پیش می‌رود.

خورشیدی‌آزاد گفت: تضعیف کننده سپاه اعلام می‌کند که باید این راه برای ۴ سال بعد ادامه یابد تا توسعه انجام گیرد و خلاصه کلام اینکه مردم بیایند کمک کنند تا توان نظامی را به پای ارتباط با آمریکا قربانی کنیم و لذا باید پرسید این چه نوع استدلالی است که آقایان مطرح می‌کنند.

وی گفت: این آقایان با تزهای صد بار آزموده شده خود به مردم بگویند در طی بیش از ۳۰ ماهی که این سیاست را دنبال کردند و با دشمن مماشات کردند تا به قول خودشان توسعه بیاورند چه گلی بر سر مردم ما زدند جز فقیر شدن قشر متوسط و فقیرتر شدن فقرا و تعطیلی کسب و کار مردم و عقب رفت در همه حوزه‌ها چه چیزی عاید کشور و ملت شده است.

آلمان اصلاحات صنعتی خود را با توان داخلی دنبال کرد/ نباید به آمریکا اعتماد کرد

خورشیدی‌آزاد با تأکید بر این که چه کسی گفته آلمان و ژاپن با اتکا به امریکا رشد کرده‌اند، اظهار کرد: آلمان بعد از جنگ تولید داخلی خود را تقویت کرد و اصلاحات صنعتی خود را با توان داخلی دنبال کرد و اتفاقا آمریکایی‌ها از آلمان‌ها صنعت را یاد گرفتند و ژاپن هم بعداز جنگ با سیاست اتکا به داخل و بستن درهای کشور به روی کالاهای خارجی رشد کرد و پرفسور دی‌نینگ به ژاپنی‌ها آموخت تا فکر کنند و برای بهبود کشورشان طرح و پیشنهادهای طلایی بیاورند که با این سیاست ژاپن به توانمندی رسید.

خورشیدی‌آزاد گفت: چرا آقایان احساس می‌کنند مردم ایران فراموش کارند، در حالی که مردم می‌دانند از سیاست اتکا به آمریکا لطمه می‌خورند و نباید به آن‌ها اعتماد کنند.

وی گفت: چرا هر بار می‌خواهند با دروغ‌های گوبلزی به ما القا کنند که دایره همان مربع است در حالی که هیچ کشوری با اعتماد و اتکا به آمریکا رشد نکرده؛ بنابراین باید در این زمینه کمتر دروغ بگویند.

این فعال سیاسی گفت: این آقایان تا دیروز به این بهانه که مسأله هسته‌ای مزاحم توسعه است بزرگترین عامل بازدارنده و قدرت ما را تضعیف کردند و اکنون می‌خواهند همین بلا را بر سر توان نظامی بیاورند.

وی افزود: توصیه به چنین افرادی این است که بدانند مردم نهادهای خدمتگزار خود را تضعیف نمی‌کنند زیرا انقلاب، رهبری، مردم، سپاه، ارتش، ناجا و وزارت اطلاعات اسباب قدرتمندی ایران هستند.

خورشیدی‌آزاد با تذکر به افرادی که چنین موضوعاتی را در جامعه مطرح می‌کنند، گفت: این نهادها را تضعیف نکنید که اگر سر و کله داعش پیدا شود اول سراغ کاخ‌های شما را خواهند گرفت.

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president