آوای جنوب

زینل زاده : شهرداری ها ضربه‌گیر تمام ادارات هستند/نبود منابع پایدار مشکل اصلی شهرداری در شهرهای کوچک است

اگر شهرداری‌ها در شهرهای کوچک همانند شهرهای بزرگ به خودکفایی برسند دیگر نیاز نیست مطالبات خود را از دولت یا استان تکدی کنند

شهردارشهردار دوگنبدان با بیان اینکه درآمد شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد تابعی از ساختمان‌سازی است، گفت: نمایندگان و مسؤولان فکری به حال شهرداری‌ها کنند.

آوای جنوب/سمیرانصاری

اردلان زینل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که شهرداری دوگنبدان و شهرداری‌های کوچک در کشور با آن مواجه هستند نبود منابع پایدار است.

وی با بیان اینکه به دلیل نبود منابع مالی پایدار نگاه شهرداری‌ها در شهرهای کوچک به دریافت عوارض، مالیات و پروانه ساخت ساختمانی است، عنوان کرد: این موضوع باعث شده با یک رکود اندک در ساختمان‌سازی‌ها منابع مالی شهرداری به حداقل برسد.

شهردار دوگنبدان افزود: شهرداری‌ها به نوعی نوک پیکان اجرایی هستند و می‌توان گفت از آن‌جایی که با تمام گروه‌های مختلف مردم در ارتباط هستند، شهرداری به عنوان ضربه‌گیر تمام ادارات به شمار می‌رود.

زینل‌زاده تصریح کرد: اگر شهرداری‌ها در شهرهای کوچک همانند شهرهای بزرگ به خودکفایی برسند دیگر نیاز نیست مطالبات خود را از دولت یا استان تکدی کنند.

وی اظهار کرد: انتظار این است چه در حوزه وزارت کشور و چه در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک راهکار اساسی برای خودکفایی و تأمین منابع پایدار برای شهرداری‌های شهرهای کوچک نهادینه شود.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان ساخت: نه تنها در شهرداری‌ها بلکه در سایر ادارات و نهادهای دولتی در زمینه پرداخت حقوق رویکرد زمانی اصلاح می‌شود که به سمت کارمزدی برود به این صورت که هر چه قدر نیرو کار کند به همان اندازه حقوق دریافت کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. رضا گفت:

    اقای شهردارحقوق چه شد..این حرفها شکم زن بچه مارو سیر نمی کنه…

  2. گچساران گفت:

    فکرکنم شهرداری اونقدری در آمد داشته باشه که حقوقا رو به موقع بده .

  3. شرمت اله گفت:

    اقای زینل زاده به نظرم استعفا بدی بری بهتره

  4. در جواب کا شرمت الله گفت:

    کا شرمت الله شرمت باد
    شهردار به این خوبی آرزوی هر شهریه
    خدا رو شکر اگر تاج بیخیال شده زینل زاده کمکاری همه مدیران گچساران را یکتنه جبران میکنه
    درود بر این مرد بزرگ و با اصالت

  5. صبا گفت:

    خدا دونه نماینده بعدی گچساران خودتی.که لیاقت داری

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president