آوای جنوب

اعتراض شدید مسؤولان تیم نفت گچساران به سازمان لیگ فوتبال/ تصمیمی که همه برنامه‌های نفت را به هم ریخت

محمدحبیبیرئیس امور ورزش نفت وگاز گچساران گفت: باشگاه نفت و گاز گچساران اعتراض شدید خود نسبت به تعویق بازی این تیم در هفته دوم رقابتهای لیگ دو را به سازمان لیگ ارسال کرده است.

آوای جنوب؛

بر اساس این گزارش ، محمد حبیبی نژاد در مصاحبه با خبرنگار باشگاه نفت گفت : هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال کشور طی یک تصمیم کاملا احساسی و عجولانه با ارسال نامه ای از تعویق دیدار هفته دوم تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مقابل تیم نوژان البرز خبر داد در شرایطی که این تصمیم تعجب برانگیز سازمان لیگ با مخالفت شدید تیم نفت و گاز همراه است.

حبیبی نژاد تصریح کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بعد از پیروزی درخشان در بازی اول طبق برنامه اعلام شده مراحل آماده سازی خود برای حضور پرقدرت در دیدار دوم خود پیگیری می کرد که با این کج سلیقگی سازمان لیگ ضمن برهم زدن تمامی برنامه ها و اهداف کادرفنی تیم نفت ، برنامه های آتی این تیم هم تحت شعاع قرار می گیرد.

وی یادآور شد: باتوجه به اعلام برنامه های هفته های ابتدایی لیگ و همچنین بازیهای جام حذفی این تصمیم غیر منصفانه باعث سردرگمی و ناراحتی کادرفنی تیم نفت و گاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: با این تصمیم که تیم نفت بدلیل ۱۳ تیمی شدن این گروه در هفته دوم با قرعه استراحت مواجه شود بدلیل حضور تیم نفت و گاز گچساران در جام حذفی ، در هفته های بعدی بازیهای این تیم کاملا فشرده خواهد شد و قطعا این تصمیم دقیقه نود تیم نفت و گاز را متضرر خواهد کرد.

حبیبی بابیان اینکه دلیل هیئت رئیسه سازمان لیگ به جهت افزایش تعداد تیم های این گروه کاملا بی منطق بنظر می رسد افزود: سازمان لیگ دیواری کوتاه تر از تیم نفت گچساران برای به کرسی نشاندن این تصمیم خود ندید و طی یک حرکت غیرقابل قبول تیم نفت را که از تیم های آماده این گروه بشمار می رود بدون قرعه کشی با قرعه استراحت مواجه می کند.

وی ابراز امیدواری کرد: هیت رئیسه سازمان لیگ نگاه عادلانه ای نسبت به همه تیم ها در همه سطح ها داشته باشد و ضمن بررسی و پاسخ گو بودن به اعتراض تیم نفت و گاز گچساران به برگزاری لیگ بدون حاشیه کمک و حمایت کند.

گفتنی است طبق تصمیم هیئت رئیسه سازمان لیگ تیم داماش رشت با نام جدید داماش شهر باران که در رقابتهای فصل قبل لیگ یک به دسته دو سقوط کرده بود بدلیل اعلام عدم تیم داری در سطح لیگ دو کنار گذاشته شده بود تا اینکه از اواخر هفته گذشته زمزمه های بازگشت این تیم به رقابتهای فصل جدید لیگ دو فوتبال باشگاهای کشور در محافل ورزشی پیچید و نهایتا سازمان لیگ طی یک تصمیم تعجب برانگیز که همواره از این موارد و اتفاقات پشت پرده در فوتبال کشور در حال رخ دادن است ، تیم فوتبال داماش شهر باران را وارد جدول مسابقات کرد و این تیم در گروه یک با سایر تیم ها هم گروه شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president