آوای جنوب

نماینده شهر یاسوج در لیگ فوتبال ایران عاجز از تهیه غذا و خوابگاه/ مسؤولانی که به ورزش اعتقاد ندارند

فوتبالنماینده یاسوج در لیگ فوتبال ایران در حالی مسابقات را آغاز کرده که کادر فنی تیم برای تهیه غذا و خوابگاه بازیکنان درمانده شده‌اند.

آوای جنوب؛

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها با بحران در زمینه ورزش روبه‌رو شده و ورزشکاران تقریباً از کمک مسؤولان ناامید شده‌اند.

همه این مشکلات از یک سو و تخریب ورزشگاه تختی شهر یاسوج از سویی دیگر روح و روان ورزشکاران به خصوص جامعه فوتبال را بیش از پیش آزرده کرده است.

 

 

این روزها آن قدر از آب و راه و برق و گاز و مخابرات و توسعه و محرومیت‌زدایی در سخنان مسؤولان شنیده می‌شود که دیگر جایی برای ورزش در لابه‌لای این حرف‌ها باقی نمانده و شاید اگر با مسؤولان در خصوص ورزش کلامی رد و بدل شود با نیشخند و ریشخند مواجه شویم.

این وضعیت در حالی است که در حوزه معضلات اجتماعی خبرهای خوبی شنیده نمی‌شود و طی ماه‌های اخیر خبرهای ناگواری در استان و به خصوص در شهر یاسوج در زمینه برخی از معضلاتی که گاه به مرگ جوانان ختم می‌شود از جراید و رسانه‌ها و مطبوعات می‌شنویم.

با این حال برخی از جوانان ورزش دوست کهگیلویه و بویراحمد با هزینه شخصی خود تیمی به نام زاگرس را به جای تیم شهرداری یاسوج راه‌اندازی کرده‌اند و با پی‌گیری‌های هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد توسط فدراسیون فوتبال مجوز حضور یک تیم در لیگ دسته دوم فوتبال به آن‌ها داده شده است.

اکنون با حضور تیم زاگرس در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم از این استان به همراه نفت و گاز گچساران در مسابقات حضور دارند و جالب این که هر دو تیم در یک گروه هستند.

* تیم زاگرس توان شگفتی‌ساز بودن را دارد

به همین منظور و برای اطلاع از آخرین وضعیت تیم زاگرس به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این شهر و محل تمرین رفتیم تا آخرین وضعیت تیم فوتبال زاگرس را برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور جویا شویم.

حمید کرمی سرمربی این تیم که جدی و مصمم اما ناراحت و مغموم به دلیل عدم حمایت مسؤولان تمرینات را پی‌گیری می‌کرد به بازی هفته اول تیم اشاره کرد و گفت: در بازی نخست در کرج حق تیم زاگرس باخت نبود و این در حالی بود که پنالتی را در دقیقه ۹۵ از دست دادیم.

سرمربی جوان تیم زاگرس گفت: بنا به گفته مربی تیم ملی نوجوانان کشور که تماشاگر این دیدار بود اگر کمی از این تیم حمایت شود قادر به شگفتی‌سازی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خواهد بود.

وی بیان کرد: هنوز هم از مسؤولان استانی قطع امید نکرده‌ایم و امیدواریم تیم زاگرس را یاری دهند تا بتوانیم نماینده‌ای در حد و اندازه فوتبال شهر یاسوج باشیم.

کرمی به ترکیب بازیکنان تیم اشاره کرد و گفت: چند بازیکن از لیگ دسته اول فوتبال کشور جذب کرده‌ایم که از جمله می‌توان به میلاد پورقلی از داماش گیلان در درون دروازه اشاره کرد.

وی ادامه داد: ساعد یونسی، مسعود رزمپوش نیز از بازیکنان غیر بومی هستند که از آلومینیم هرمزگان این بازیکنان را جذب کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج گفت: محمدرضا موسوی، روح‌الله مندنی‌پور، احمد محمدیان و فرزاد آذرگشسب از دیگر بازیکنان هم استانی و بومی ما هستند.

کرمی افزود: محمد دارابی کاپیتان تیم زاگرس یاسوج است که فصلی را در ملوان بندر انزلی گذراند و همچنین فرشاد خرمی و جواد پزشک‌پور از دیگر بازیکنان تیم به شمار می‌روند.

وی بیان کرد: حسین حجازی‌پور ار از ایران‌جوان جذب کردیم و امیر ملک نیز از نفت گچساران به تیم ما پیوسته است.

* تیمی که درمانده هزینه ۱۵ پرس غذا و ۳ اتاق است

سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج با اظهار نگرانی شدید که برای بازی‌های بعدی تیم چگونه باید مجموعه تیم حمایت شود، افزود: مسؤولان ما هنگامی از خواب بیدار می‌شوند که خدای نکرده برای مجموعه تیم حادثه‌ای رخ دهد.

وی عنوان کرد: نمی‌دانیم چگونه هزینه غذای و محل استراحت بازیکنان را تأمین کنیم و تاکنون هر چه هزینه کرده‌ایم از جیب شخصی خودمان بوده است.

سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج افزود: مسؤولان حداقل می‌توانند در تهیه روزانه ۱۵ پرس غذای مورد نیاز بازیکنان و سه اتاق چهار تخته ما را یاری کنند تا بتوانیم در سطح کشور نام یاسوج را دوباره با فوتبال زنده کنیم.

وی بیان کرد: در سفر قبلی خود مجبور شدیم برای پول هتل کارت‌های خود را گرو بگذاریم و با این سختی‌ها و مشقات تنها برای کمک به حوزه فرهنگ و ورزش تلاش می‌کنیم اما همچنان امیدوار هستیم که مسؤولان استان ما را حمایت کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president