آوای جنوب

فرماندار گچساران: نمی‌دانم از درد گچساران بگویم یا عمق مشکلات شهرستان باشت

فرماندارفرماندار گچساران گفت: این شهرستان به عنوان یکی از شهرهای تولید‌کننده نفت در کشور با تولید ۲۵ درصد از نفت کشور هنوز در محرومیت به سر می‌برد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب؛ عبدالرحیم رحیمی عصر امروز در نشست هم‌اندیشی شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها و دهیاران دو شهرستان گچساران و باشت که در سالن فرمانداری گچساران و با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: امروز نمی‌دانم از درد گچساران بگویم یا عمق مشکلات شهرستان باشت را بیان کنیم.

وی افزود: شهرستان گچساران که به عنوان یکی از شهرهای اقتصادی در صنعت نفت به شمار می‌رود هنوز حتی یک شرکت زیرساخت در بخش صنعت نفت را در خود ندارد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: امروز به عنوان فرماندار و شهردار اگر ساختمانی چهار طبقه در گچساران یا باشت دچار حریق شود به دلیل نبود ماشین آتش‌نشانی تلسکوپی فقط باید نظاره‌گر سوختن ساختمان باشیم.

رحیمی خاطرنشان ساخت: در دو شهرستان گچساران و باشت ماشین‌های سنگین جمع‌آوری زباله وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شهرستان گچساران دومین شهر تولیدکننده نفت در کشور است، بیان داشت: صنایعی که وابسته به نفت باشد در این دو شهرستان وجود ندارد و فقط پتروشیمی گچساران است که در این ۱۱ سال فقط ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. باوی گفت:

    درود بر فرماندار گچساران

  2. بسم الله الرحمن الرحیم گفت:

    درد را لمس می کنند نه می گو یند نفت اگر پول داشت به نیرو های حجمی میداد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president