آوای جنوب

مدیرکل بنیاد شهید :

دولت فکری به حال ۲۹۰۰ بیکار جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد کند

مهدیمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت فکری به حال ۲ هزار و ۹۰۰ بیکار جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد کند.

آوای جنوب؛

سید مصطفی مهدی ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از مشکلات عمده در این استان که امروزه خطرآفرین شده است به مشکلات بیکاری باید اشاره کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال نابودی نسل جوان است تا آنها را به گونه‌ای نسبت به نظام و دین بدبین کند که یکی از اهرم‌های آن بیکاری است.

وی با اشاره به اینکه شاهد مشکلات زیادی در جامعه جوان کشور و استان هستیم، گفت: باید برای اشتغال آنها تلاش شود، زیرا دشمنان نابودی جوانان ما را هدف خود قرار داده است.

مهدی رفع معضلات اجتماعی را بدون تلاش برای اشتغال جوانان سخت دانست و افزود: برای مثال اگر فرزندی از خانواده ایثارگران خطایی در جامعه انجام دهد تبعات سنگینی در جامعه دارد.

وی بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۲ هزار و ۹۰۰ بیکار در جامعه ایثارگری داریم که دولت باید برای آنها کاری انجام دهد.

مهدی در ادامه معضلات اجتماعی را نگران کننده دانست و بیان کرد: بخشی از این معضلات با رفع بیکاری و بخش دیگری را باید با کار فرهنگی برطرف کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ميلاد گفت:

    جناب یعنی اینطور که شما میگید فقط بچه های ایثارگران مهمن و بقیه هیچ . متاسفم با این طرز فکر برای شما مدیر

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president