آوای جنوب

“محسن رضایی”و”علی لاریجانی”؛ سخنرانان ویژه اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد

رضاییفرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس مجلس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان بسیج سخنرانان اجلاسیه شهدای این استان هستند.

آوای جنوب؛

سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: اجلاسیه سرداران، امیران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد روز ۱۱ مهرماه به مدت ۵ روز در یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اولین روز اجلاسیه با عنوان عشایر و ایثارگری با سخنرانی سرلشکر محسن رضایی آغاز می‌شود عنوان کرد: سخنران روز دوم با تجمع دانش آموزشی و سخنرانی فانی وزیر آموزش و پرورش، روز سوم با عنوان روحانیون شهید با سخنرانی آیت‌االه سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، روز چهارم با عنوان زنان شهید و دفاع مقدس با سخنرانی رئیس سازمان بسیج و یکی از زنان ایثارگر و همچنین سخنران روز اجلاسیه لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی است.

بوعلی از تشکیل و فعالیت شبانه‌روزی کمیته‌های مختلف اجلاسیه خبر داد و افزود: فضاسازی، تصایر شهدا و نمادهای ۸ سال دفاع مقدس در شهرهای مختلف استان در حال نصب کردن بوده و کارهای محتوایی از جمله چاپ کتاب، تولید نماهنگ، فیلم، سرود، مستند، کلیپ و تیزر در حال انجام است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۱۰۰ بیلبورد ماندگار در سه ورودی شهر یاسوج نصب می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president