آوای جنوب

آيت الله جزايري:

زنگنه یار دیرین و صدیق انقلاب اسلامی است/مناطق نفت خیز جنوب کار بزرگی در کمترین زمان انجام داد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: آقای زنگنه یار دیرین، صدیق و مکرم انقلاب اسلامی است.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب، حضرت آیت ا.. سید محمد علی موسوی جزایری در دیدار با مهندس بیژن زنگنه وزیر نفت و هیئت همراه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر، وزیر نفت را یار دیرینه انقلاب اسلامی خطاب کرد و اظهار کرد: از فعالیت و خدمات کارکنان صنعت نفت و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تشکر و قدردانی می کنم.

امام جمعه اهواز به افزایش تولید نفت ایران پس از لغو تحریم ها گفت: کار بزرگی ظرف چهار ، پنج ماه گذشته در مناطق نفت خیز جنوب انجام شده است و ایران توانست ظرف مدت کوتاهی حق خود را از بازارهای جهانی نفت خام پس بگیرد و به سهمیه پیشین خود برسد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: افزایش تولید نفت در ظرف مدت کوتاه در سایه تخصص و مدیریت جهادی و کار شبانه روزی رقم خورده است.

آیت الله جزایری همچنین مشکل بیکاری را مشکلات کنونی نه تنها استان خوزستان بلکه کل کشور عنوان کرد و افزود: باید تلاش کرد این مشکل حل شود زیرا مشکلات اقتصادی و بیکاری به انقلاب اسلامی ضربه می زند.

در این دیدار دکتر شریعتی استاندار خوزستان، مهندس عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.photo_2016-08-30_13-34-32 photo_2016-08-30_13-33-54 photo_2016-08-30_13-33-51

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president