آوای جنوب

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: کارکنان مناطق نفت خیز جنوب ثابت کردند مردان روزهای سخت و دشوارند

تاجگردونرئیس کمیسیون بودجه مجلس گفت: رساندن تولید نفت به مرز ۳ میلیون بشکه دستاورد بزرگ تلاشگران مناطق‌نفت‌خیر جنوب است.

آوای جنوب

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آوای جنوب در خصوص بازگشت تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به تولید قبل از تحریم‌ها اظهار داشت: بعد از اینکه تحریم‌ها برداشته شد وزارت نفت اعلام کرد که پس از یکسال و نیم به تولید قبل از تحریم بر خواهیم گشت.

وی با بیان اینکه با تجربه‌ای که داریم بازگشت به تولید قبل از تحریم بعد از چندین سال کاهش تکلیفی کار بسیار سختی بود، تصریح کرد: فقط کارکنان نفت می‌دانند که چه توان و نیرویی باید گذاشت تا دوباره تأسیسات وارد مدار سابق شوند.

تاجگردون تصریح کرد: هر چند به واقع باید گفت تزریق‌های مالی خوبی به مناطق نفت‌خیز جنوب صورت نگرفت اما شگفتی سازان نفتی جنوب نشان دادند مردان سخت کوش روزهای سخت هستند و می‌توانند کارهای سخت را به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه رسیدن به حجم تولید ۳ میلیون بشکه نفت در روز در مناطق نفت‌خیز جنوب مهم‌ترین دستاورد جهادگران صنعت نفت پس از برجام است، اظهار داشت: موفقیت مناطق نفت خیز جنوب نتیجه تلاش و یک برنامه‌ریزی خوب در رأس مدیریت مناطق نفت‌خیز جنوب و کارکنان، صنعتگران عرصه نفت در جنوب کشور است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وزارت نفت باید قدر این کار و تلاش جهادی را بداند، ابراز کرد: انتظار ما این است وزارت نفت در بحث سرمایه‌گذاری در جنوب و شهرهای مناطق نفت‌خیز نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

وی با توصیه به مجموعه مدیران وزارت نفت در بحث قراردادهای نفتی نیز بیان داشت: انتظار ویژه‌ای داریم که در بحث قراردادهای نفتی به جهت حفظ امنیت داخلی کشومان نگاه ویژه‌ای به توسعه مناطق نفت خیز جنوب داشته باشیم.

تاجگردون در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با درایت وزیر نفت و مجموعه مدیران یکبار دیگر بتوانیم جایگاه خود را در اوپک به دست بیاوریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president