آوای جنوب

بیژن عالیپور : کارکنان مناطق نفت خیز جنوب شعار می توانیم را به ما توانستیم تبدیل کردند

تاریخ صنعت نفت ایران برگ‌های زرینی را از افتخارات و جانفشانی‌های کارکنان نفت جنوب و شرکت‌های تابعه ثبت کرده است

عالیپورمدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تبدیل شعار خواستن به توانستن با تولید به مرز ۳ میلیون بشکه نفت در روز توسط شرکت ملی مناطق نفت‌خیر جنوب خبر داد.

آوای جنوب/علی مراد کاظم پور

بیژن عالی‌پور مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب امروز در گفت‌وگو با آوای جنوب در اهواز اظهار کرد: جهادگران عرصه صنعت نفت جنوب، امروز بار دیگر با بازگشت تولید به قبل از تحریم‌ها یکبار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری بیعت دوباره‌ای انجام دادند.

وی با بیان اینکه کارکنان و صنعت‌گران نفت جنوب از پیچ‌های سخت به راحتی عبور کرده‌اند، افزود: تاریخ صنعت نفت ایران برگ‌های زرینی را از افتخارات و جانفشانی‌های کارکنان نفت جنوب و شرکت‌های تابعه ثبت کرده است.

عالی‌پور با یادآوری نقش کارکنان نفت جنوب در بستن شیرهای نفت و اعتصابات نفتی‌ها به فرمان امام خمینی (ره) گفت: آن روزها پدران نسل امروزی ضربه کاری به رژیم طاغوت زدند و امروز فرزندانشان از نسل بعدی ثابت کردند تحریم‌ها هیچ خللی در روند کاری آنها ندارد.

مسؤول ارشد نفت در جنوب کشور ادامه داد: رفتن کارشناسان خارجی از ایران و تحریم‌های سال‌های اخیر هیچگاه مانع از ایستایی و عدم تحرک ما نشد.

عالی‌پور بیان کرد: صنعت نفت توانست بیشترین بهره و استفاده از برجام را از آن خود کند و پرچمداران اقتصادی کشور در جنوب به خود افتخار کنند که بزرگ‌ترین دستاورد برجام در صنعت نفت تحقیق یافته است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: دست اندرکاران صنعت نفت از مدت‌ها پیش از برجام مقدمات و زمینه‌های افزایش سریع تولید را به جهت صادرات نفت پس از تحریم را در دستور کار خود قرار دادند.

عالی‌پور خاطرنشان ساخت: پس از اظهارات رسمی وزیر نفت در روزهای مذاکرات هسته‌ای و اعلام رسمی وی مبنی بر اینکه ایران صادرات خود را بدون هیچگونه ملاحظه‌ای افزایش خواهد داد مدیریت مناطق نفتخیز جنوب سریعا وارد عمل شده و تدابیر لازم برای بازگشت به تولید سابق را در دستور کار قرار داده است.

وی عنوان کرد: تولید نفت خام در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز به مرز ۳ میلیون بشکه در روز تثبیت شده است و امروز وزیر محترم نفت برای رونمایی به اهواز آمده‌اند که بر خود لازم می‌دانم از تمامی نیروهای مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های تابعه که در این مدت به صورت جهادی عمل کردند تقدیر و تشکر کنم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president