آوای جنوب

خادمی استاندار : دعواهای چپ و راست کمکی به رفع بیکاری کهگیلویه و بویراحمد نمی‌کند

دعواهای چپ و راست کمکی به توسعه و رفع بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد نمی‌کند

خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای ساختن و توسعه کهگیلویه و بویراحمد باید همه دست در دست هم دهیم، گفت: دعواهای چپ و راست کمکی به توسعه و رفع بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد نمی‌کند.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با تبریک هفته دولت و با یادی از شهیدان رجایی و باهنر این شهیدان را اسوه و الگوی خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

وی با اشاره به سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این سفر اعتبارات خوبی دریافت کردیم همه کسانی که به دنبال شغل هستند به راحتی می‌توانند تسهیلات دریافت کنند چرا که در این سفر تسهیلات اشتغالزایی خوبی برای استان تصویب شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: قبل از این سفر بانک‌ها ممانعت در راه ارائه تسهیلات می‌کردند و دولت مصوب کرد بدون هیچ سقفی تسهیلات اشتغالزایی در اختیار جویندگان شغل در استان قرار گیرد.

خادمی ادامه داد: در این سفر تصویب شد ۱۴۰ میلیارد تومان برای کاهش سود تسهیلات بانکی در اختیار استان قرار گیرد تا بانک‌ها با سود کمتری وام در اختیار جویندگان و متقاضیان قرار دهند.

این مسؤول به ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: برای ازدواج جوانان در این سفر ۸۰ میلیارد تومان به استان اختصاص داده شد تا همه جوانان این استان بتوانند برای این سنت حسنه تسهیلات دریافت کنند و پشت نوبتی‌ها همه تسهیلات ازدواج دریافت کنند.

وی عنوان کرد: همچنین در حوزه عمرانی اعتبارات خوبی در این سفر تصویب شد به خصوص در حوزه آب شهر یاسوج که با دارا بودن آب فراوان از بی‌آبی رنج می‌برد.

خادمی بیان کرد: رئیس جمهور در این سفر قول داد که به زودی سد تنگ سرخ در راستای تأمین آب یاسوج به بهره‌برداری برسد اما تا راه‌اندازی آن که ۷ تا ۸ سال طول می‌کشد برای احداث تصفیه خانه آب در کنار رودخانه بشار ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جاده پر تردد و پر خطر یاسوج به سمیرم گفت: در این سفر اعتبارات خوبی برای چهار خطه کردن این محور کنار گذاشته شد.

وی همچنین با اشاره به جاده پاتاوه به دهدشت افزود: ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار به این محور تخصیص داده شده و این جاده تا پایان سال ۹۶ افتتاح خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تبیین کرد: شهر یاسوج به دلیل شرایط اقلیمی و گردشگر پذیر بودن همه ساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است اما زیرساخت‌های گردشگری در این شهر فراهم نیست لذا برای این‌که بتوانیم در برخی از مواقع سال خدمات‌دهی به یک میلیون نفر را داشته باشیم از سوی دولت ۱۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های گردشگری این شهر اختصاص داده شد.

خادمی افزود: در این سفر دولت نگاه ویژه‌ای به استان کهگیلویه و بویراحمد داشت و اعتبارت ویژه‌ای به استان اختصاص داده شد که به کمتر جاهایی داده شده است.

وی در پایان مطرح کرد: همه ما برای ساختن این استان باید دست در دست هم دهیم چرا که دعواهای چپ و راست کمکی به رفع بیکاری و توسعه این استان نمی‌کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president