آوای جنوب

واکنش وزیر کار به نامه تاج‌گردون / وزیر کارگران نفت را فراموش کرد/معاونم فردا برای کلینیک به گچساران می رود

معاون تامین‌اجتماعی ما فردا به گچساران می‌رود و قرار بود در آنجا کار کلینیکی را انجام دهیم و حتما برای این پروژه روزشمار می‌گذاریم

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به نامه سرگشاده رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس که گفته بود این وزیر به تعهدات خود در سفر به گچساران در روز کارگر سال گذشته عمل نکرده واکنش نشان داد.

آوای جنوب؛

علی ربیعی در برنامه نگاه روز شبکه محلی دنا در یاسوج، در پاسخ به این سوال که تاج‌گردون در نامه‌ای سرگشاده از شما انتقاد و نارضایتی خود را اعلام کرده، اظهارداشت: هر چیزی را که تعهد کرده‌ام عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه عادت ندارم بدون مطالعه و تامین اعتبار قولی به مردم بدهم، خاطرنشان کرد: معاون تامین‌اجتماعی ما فردا به گچساران می‌رود و قرار بود در آنجا کار کلینیکی را انجام دهیم و حتما برای این پروژه روزشمار می‌گذاریم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دولت یازدهم افزود: البته این را هم بگویم ممکن است شرایطی پیش بیاید و همه چیز در دست ما نباشد.

ربیعی گفت: مراکزی را که ما قول می‌دهیم ۲۴ ماهه و یا ۱۸ ماهه به سرانجام می‌رسانیم و امیدواریم این مرکز در گچساران در کمتر از این زمان به سرانجام برسد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلامرضا تاج‌گردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای سرگشاده به استاندار کهگیلویه و بویراحمد با پوزش خواستن از همراهی نکردن با وزیر کار در این سفر، گفته بود که وزیر به وعده‌های خود در گچساران عمل نکرده و نمی‌تواند شاهد وعده‌های جدیدی باشد.IMG_6305 IMG_6337 IMG_1037

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ت شیراز گفت:

    بند احساسم این که اینها همه دروغ میگند وحتی خود نمایند اینها همهرمنافعات را برای خودشان میخواهند وهیچ کاری برای کسی نمیکنند فقت وفقت دروغ به خدا وند بزرگ میگنند وخیانت به به ان قرانی که سوگند خوردند چه تاجگردونش وچه وزیر کارش دروغ ودروغ پس چرا ان زمانی که تاجگردون نمایند دوره اولش بود واخرای انتخاباتش بود این وزیر اورد قولهایی به مردم داد علت دلیلش این بود که غلام این شخص را از تهران باش صحبت کرد جناب وزیر شما بامن بیا گچساران نمیخواهد کسی را بر سر کا هم بگذاری حرفها وحدیث های خورا باهم صحیت از قبل کرده بودن که چه حرفهایی بزنند که ان سخنها را هم گفتند که برای امتیازی بعدی اقای غلام رای بیارند وکدا وزیرهای که غلام ان روزهای که روز اخر نمایندگی غلام بود اورد وقول داد کار کرد وکه نکرد چو ن اینها جنبعه تبلیغاتی داشت برای حاجی غلام بگو بینی بین الله به غلام بگو چه افرادی را برسر کتر گذاشتی یه افرادهای خواسنی را گذاشت که روز قیامت باید جواب خون همان برادر شهیدش وتمامی شهیدان باشد وجواب گوی ان سوگندی که در مجلس خورد جواب بد اایا غلام نمیداند که فرماندارش تمام بستگان درجه یک خودش را گذاشته بر سر کار وایا نمیداند که هر دو دفتر دارش چه در باشت وچه ور گچساران بستگان درجه یک خودشان را گذاشته پس دیگر وزیر کار برتی چنش بود که اورد در گچساران اگر بخواستی همان زمانی که جلونر تز انتخابات بود انجام وظیفه بکردی چرا حرفهایش همش دروغ است چرا بخواستهای مردم فقیر عمل نمیکند چرا تذکر کتبی به مدیرانش وفرماندارش نمیدهد چرا همش با نامه کتبی خودش و مدیرانش میرند بر سر کار افرادها خواص بعد که میگن قسم میخورند که ما اطلاع نداریم وچرت اگر اطلاع ندارند به گزارشهایی که مردم بهش میدند هم از طریق اس مس میدهند عمل نمیکنند چون دست چینهای خودشان است بند چون پیامم طولانی نمیتوانم حرفهای دیگرم را بزنم بند همی از بستگان خودشان هستم ولی لیسانس دارم درشیراز کارگری میکنم اگر پیامم نگذاری در قیامت بدهکار همه مردم هستی بگذار تمام مردم میدانند وبیشتر اهگاتر بشوند تاکی این روابط وبارطی بازی باشد بیاید دست به دست هم دهیم تا قیامتی داشته باشیم از همه مردم فقر که انتظار تز همدیگر دارند برای فرزندانشان ممنون همگی میشویم

  2. گچسارانی گفت:

    جالبه که وزیر کار درمورد ۴۰۰۰کارگرکه بااحتساب هرکدام ۵رای میشه حداقل ۲۰هزار رای وبا وعده دروغ وحساب شده آنها را به تاجگردون دادند حتی اظهار نظری هم نکرده.امیدوارم مردم تاجگردون را بشناسند ولی مشکل

  3. لیسانس بیکار گفت:

    خدایی کاری به دروغهای غلام تاجگردون و وزیر و پارتی بازی اینا ندارم. شکی نیست که پارتی بازی زیاد هست. حق خوری زیاد هست. خویش و قومی در بکارگیری نیروهای بیکار بیداد میکنه. ولی این آقایی که بقول خودش لیسانس داره و کارگری میکنه با نوشتن این متن نشون داد که کارگری هم زیاده از سرش. آخه آقای لیسانس این چه نگارشیست که شما دارید. نه انشا درستش و نه املا خوبی و نه جمله بندی رعایت شده و نه…….. والله یه پیرمردی که سواد خواندن و نوشتن و بدقولی کوره سواد قدیمی داره بهتر از تو می‌نویسم. با این سطح سواد چه انتظاری داری که در ادارات دولتی شاغل بشی؟ بار دیگه از اول متن کامنتت را بخون. الفاظ آری هم در متن بکار بردی. ولی فک نکنم لیسانس داشته باشی.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president