آوای جنوب

عدل هاشمی خطاب به وزیر کار : رئیس‌جمهور فکری به حال سونامی بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد کند

در برخی مناطق که امکان وقوع سیل وجود دارد با احداث سیل‌بند از هر گونه حادثه‌ای جلوگیری می‌شود، اما برای مقابله با سونامی هیچ پروژه عمرانی تعریف نشده است

عدل هاشمینماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور فکری به حال سونامی بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد کند.

آوای جنوب / یاسوج

عدل هاشمی عصر امروز در جلسه شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: آمار بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد بالاتر از ۱۷٫۷ درصد است.

وی گفت: نباید اسم بیکاری در استان ما را سیل بیکاری نام گذاشت بلکه سونامی بیکاری است.

عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: آمار بیکاری در این استان بالاتر از نرخ اعلام شده و در بخش‌هایی مانند دیشموک به بیش از ۳۵ درصد می‌رسد.
وی افزود: از وزیر کار می‌خواهیم که فکری به حال سونامی بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد کند.

هاشمی تصریح کرد: از رئیس‌جمهور و هیأت دولت می‌خواهیم که تدبیری برای بیکاری در بیکارترین استان کشور داشته باشند.
وی افزود: در برخی مناطق که امکان وقوع سیل وجود دارد با احداث سیل‌بند از هر گونه حادثه‌ای جلوگیری می‌شود، اما برای مقابله با سونامی هیچ پروژه عمرانی تعریف نشده است.
نماینده مردم شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهم‌ترین درخواست مردم این استان به‌ویژه جوانان از مسئولان رفع بیکاری و ایجاد اشتغال است به طوری که بیش از ۹۰ درصد جوانان مراجعه کننده به نماینده مجلس درخواست کار دارند.

هاشمی‌پور بیان کرد: پروژه‌های اقتصادی نیمه تمام و راکد بزرگی در این استان وجود دارد که به طور حتم با نگاه ویژه دولت برای رفع موانع اجرایی شدن این پروژه‌ها شاهد کاهش بیکاری در استان خواهیم بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت در سی‌امین سفر استانی خود به کهگیلویه و بویراحمد مصوبات خوبی را پیش‌بینی کرده که در صورت اجرایی شدن شاهد توسعه بیش از پیش استان خواهیم بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچساران گفت:

    هاشمی حرف درستی زده واقعیت همین

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president