آوای جنوب

شهرداری یاسوج کمر به نابودی فوتبال بسته است/ نابودی ورزشگاه پیر یاسوج بعد از انهدام تیم شهرداری

۱۳۹۵۰۶۰۳۰۰۰۹۸۵_PhotoLرئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج کمر به نابودی فوتبال این شهر بسته است.

 آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی عصر امروز و بعد از تخریب بخشی از ورزشگاه پیر شهر یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این هدیه مسؤولان در سفر ریاست جمهوری به فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بود که بخشی از ورزشگاه تختی شهر یاسوج را که نماد ورزش استان است تخریب کنند.

وی گفت: البته بعد از این که هیأت دولت برای سفر به استان از ورزشگاه تختی برای برگزاری برنامه سخنرانی رئیس‌جمهور استفاده کرد قول پرداخت هرگونه خسارتی را داده بودند که تخریب ورزشگاه هدیه به فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بود.

موسوی با انتقاد شدید از مجموعه شهرداری و شهردار یاسوج گفت: ابتدا تیم فوتبال شهرداری یاسوج را نابود کردند و اکنون هم برای درآمدزایی خودشان نماد ورزش استان را تخریب می‌کنند.

 

 

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کار را زمانی انجام دادند که ۱۰ روز دیگر نماینده فوتبال یاسوج باید در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور یابد.

موسوی افزود: با هزاران زحمت و مشقت پس از این که آقای شهردار تیم فوتبال شهرداری را منحل و نابود کرد مجوز تیمی را برای لیگ دسته دوم فوتبال کشور اخذ کرده بودیم.

 

 

این مسؤول افزود: بی‌شک جامعه ورزش استان و ورزش‌دوستان و فوتبال‌دوستان چنین اقدامی را فراموش نکرده و ما نیز تا حصول نتیجه به همراه فوتبال دوستان یاسوجی پیگیر قضیه خواهیم بود.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با خطاب قرار دادن غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آن‌ها خواست تا در اسرع وقت پیگیر چنین موضوعی باشند و اجازه ندهند که با سرنوشت فوتبال استان به بهانه درآمدزایی یک مجموعه دیگر بازی شود.

 

 

موسوی تصریح کرد: آقایان کمی هم به رخدادهای چند وقت اخیر در شهر یاسوج فکر کنند که به دلیل معضلات اجتماعی چندین و چند خانواده داغدار شده‌اند چرا که در حوزه فرهنگ و ورزش برنامه‌ای برای جوانان نداریم.

 

 

وی در خاتمه با بیان اینکه لیگ دسته دوم فوتبال کشور از چند روز دیگر آغاز می‌شود از شهرداری یاسوج خواست تا در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن نسبت به ترمیم بخش‌های تخریب شده ورزشگاه اقدام کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دیوجام گفت:

    شرم بر مسولین بی لیاقت

  2. دلسوز گفت:

    دست از سر فوتبال استان بردار .

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president