آوای جنوب

تاجگردون: دولت دیگر بهانه‌ای برای عدم خروج از رکود ندارد

دولت با این مصوبه بهانه‌ای برای خروج از رکود و مشکلات اقتصادی نداشته باشد

تاجگردونرئیس کمیسیون بودجه تصویب لایحه اصلاحیه بودجه ۹۵ را هدیه‌ای از جانب مجلس به دولت خواند و گفت: امیدوارم دولت با این مصوبه بهانه‌ای برای خروج از رکود و مشکلات اقتصادی نداشته باشد.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۳ شهریور پس از اتمام بررسی لایحه یک فوریتی اصلاح بودجه سال ۹۵ کل کشور با تشکر از نمایندگان جهت مصوبات و کمک‌هایی که به دولت کردند گفت: همه آرای نمایندگان به مفاد این لایحه برای خلاصی دولت از تنگناها بود و دولت این را این یک هدیه در آغاز به کار مجلس دهم است.

وی افزود: مجلس با این مصوبه ثابت کرد که برای رخدادن یکسری اتفاقات خوب جهت خروج از بحران‌های اقتصادی با این مجوزهایی که در اسناد خزانه و بانک‌ها داده دولت را همراهی می‌کند.

رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بسیار اقتصادی در کشور گفت: امیدواریم با تصویب لایحه اصلاح بودجه سال ۹۵ کل کشور دولت بهانه‌ای برای خروج از رکود و مشکلات اقتصادی نداشته باشد.
وی با بیان اینکه دولت برای خروج از رکود و کمک به بنگا‌های اقتصادی دیگر بهانه‌ای نخواهد داشت، گفت: ۵ میلیارد دلار وام دریافتی از روسیه و تصویب آن از جمله حمایت‌هایی است که مجلس برای خروج از رکود داشته است.

تاجگردون با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در کشور ما زیاد است، تصریح کرد: مجلس با تصویب لایحه اصلاح قانون بودجه هدیه بزرگی به دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور داده است

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president