آوای جنوب

واکنش امام جمعه گچساران به کاندیداتوری رییس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران

امام جمعه گچساران در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما استفاده از تریبون مقدس نماز برای تبلیغات در شواری شهر اشکالاتی را ایجاد نمی کند گفت……

حجت‌الاسلام-سیدامین‌الله-حجازیبه گزارش آوای جنوب حجت الاسلام  سید امین الله حجازی امام جمعه شهرستان گچساران در گفتگو ی اختصاصی با آوای جنوب نسبت به ثبت نام رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان گچساران واکنش نشان داد.

اختصاصی آوای جنوب

امام جمعه شهرستان گچساران در گفت و گو با آوای جنوب در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما اعلام کاندیداتوری رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان گچساران که زیر نظر شخص شما و با انتصاب جنابعالی در این مسند قرار گرفته است در حال حاضر استفاده از آن جایگاه محسوب نمی شود اظهار داشت : من هیچ گونه اطلاعی از اعلام کاندیداتوری و مصاحبه دادن ایشان در رسانه ها را ندارم و اکنون نیز برای اولین بار است که از طریق شما مطلع می شوم .

امام جمعه گچساران در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما استفاده از تریبون مقدس نماز جمعه برای تبلیغات در شورای شهر اشکالاتی را ایجاد نمی کند افزود : من اصلا هیچ گونه اطلاعی از اعلام کاندیداتوری ایشان ندارم .

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا مشکلی ندارد که وی در این جایگاه اعلام کاندیداتور ی کرده است نیز بیان کرد :ما تابع تصمیم قانون هستیم و هر چه قانون بگوید تابع آن هستیم و لذا اگر قانون می گوید رییس ستادنماز جمعه باید در هنگام کاندیدا توری استعفا دهد ایشان نیز باید استعفا دهند و نمی شود قانون را دور زد .

حجت الاسلام حجازی تصریح کردند : من اطلاع ندارم اما اگر قانون کاندیداتوری ایشان در این جایگاه را منع کرده است ایشان باید استعفا دهد .

امام جمعه گچساران در پایان بیان کرد من برای اولین بار است که از زبان شما از این موضوع اطلاع پیدا کردم .

به گزارش آوای جنوب در جمعه گذشته  رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران در گفت وگو با یکی از سایت های خبری از اعلام کاندیداتوری خود برای شورای شهر گچساران خبر داده بود .

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. علی رضا گفت:

    بابا آقایی ۵ رای هم نداره کی بهش رای میده

  2. محمد گفت:

    واقعا مسخره بازیه ایشان مسولیت اجرایی نداشته که بخواد رای بیاره فقط این وسط از جایگاه نماز جمعه سو استفاده خواهد شد

  3. وحید گفت:

    آقایی خود و خانواده اش و کل روستای تلخاب شیرین در انتخابات اسفند ۹۴ از تاجگردون نماینده اصلاح طلب حمایت و جانبداری نمودند

  4. دوست گفت:

    مطابق ماده ۲۸ قانون تشکیلات ،وظایف وانتخابات شوراهای اسلامی کشور وانتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ واصلاحات بعدی ایرادی ندارد

  5. ناشناس گفت:

    فقط بلدید شخصییتهای دروغکی بسازید

  6. خان گفت:

    سلام انگار به وحید و علیرضا و محمد خیلی فشار آوردن تا چنین جملاتی بنویسند آقائی شخصی بسیار ولایتی و ضد تفکرات لیبرالیسم هستند.خوب حالا اگه بخواد عضو شورا هم بشه چه عیبی داره اگه هدفش خدمت باشه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president