آوای جنوب

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز کارون منصوب شد

محبمدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با صدور حکمی بهروز تقی‌محب را به عنوان رئیس روابط عمومی این شرکت منصوب کرد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب ؛ در حکم مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون آمده است ؛ جناب آقای بهروز تقی محب با پیشنهاد رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، و سوابق ارزشمندتان جنابعالی بعنوان رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز کارون منصوب می شوید.

مهندس محسن دهانزاده در این حکم ضمن برشمردن اهم وظایف رئیس روابط عمومی، از زحمات و تلاش های غلامعباس شهریاری و مسعود میسایی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

برقراری هماهنگی و تعامل لازم و مطلوب بین شرکت با سازمان ها، نهادها، شهرداری ها، دستگاه های دولتی، هماهنگی در ارتباط مسئولان شرکت با رسانه ها، اجرا و بهینه سازی سیستم اطلاع رسانی و روابط عمومی الکترونیک ، طراحی و اجرای برنامه های تبلیغاتی و نمایشگاهی، تهیه گزارش های تحلیلی و افکارسنجی و برنامه ریزی بازدیدها از تاسیسات شرکت از جمله وظایف تعریف شده در این حکم است.

بهروز تقی محب با ۲۸ سال سابقه، دانش آموخته کارشناسی ارشد جامعه شناسی است و پیش از این به عنوان مسئول امور اطلاعات و رسانه های روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب فعالیت داشت.

شرکت نفت و گاز کارون بزرگترین شرکت بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با مرکزیت شهرستان اهواز است که ظرفیت تولید آن روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت خام می باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president