آوای جنوب

بدهی ۷۱ میلیون تومانی بیمارستان شهید رجایی و مراکز درمانی و بهداشتی گچساران به اداره برق

روانگردرئیس اداره برق شهرستان گچساران به لزوم پرداخت بدهی بهای برق مراکز درمانی و بهداشتی گچساران تأکید کرد.

آوای جنوب؛

علی روانگرد عصر امروز در گفت‌و‌گو با آوای جنوب در گچساران اظهار کرد: بدهی بیمارستان شهید رجایی گچساران و کلینیک‌های تخصصی و درمانی شهرستان بیش از ۷۱ میلیون تومان به اداره برق است.

روانگرد افزود: همچنین مرکز انتقال خون شهرستان قریب بر ۵ میلیون تومان، سردخانه و غسالخانه ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و هم چنین اتفاقات بیمارستان مبلغی بالغ بر ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به اداره برق شهرستان گچساران بدهی دارند.

رئیس اداره برق شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: بدهی بیمارستان و دستگاه‌های مربوطه از اول سال ۹۵ بوده و طی نامه‌هایی که مکاتبه شده بود بیمارستان در تاریخ مقرر موظف به پرداخت بدهی خود بود ولی به دلیل نپرداختن بدهی خود به اداره برق، موظف به قطع برق این بیمارستان شده‌ایم.

روانگرد تصریح کرد: اداره برق گچساران یک دستگاه خودگردان بوده که درآمد حاصله صرف هزینه روشنایی معابر و تعمیرات دستگاه‌های مربوطه و همچنین خرید ۲۵ دستگاه ترانس برای اداره برق جهت خدمت به مردم است.

رئیس اداره برق گچساران با بیان اینکه پرداخت نکردن به موقع هزینه برق مصرفی مشکلاتی را در مسیر خدمات رسانی این شرکت به مشترکان به وجود می‌آورد از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و مردم درخواست پرداخت کردن به موقع صورت حساب برق مصرفی را کرد و از آن‌ها خواست با شرکت توزیع برق همکاری لازم را داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. اداره هبرق گفت:

    خدایی صندلیت حقت نی زیادم بخاطر حزب بازی نشستی …یکم اخلاقتو درست کن و از داریوشی یاد بگیر….درضمن درحد استاد دانشگاه نیس,شمای فنی حقیقی کلید پریزو یادبگیربه حرفه وفن مراجعه کن…
    و نمره ارشدتم فکر نکن درس خونی واسه پستت میدن…

  2. لقمان گفت:

    خدا خیر بهت بده علی روانگرد.مگه نمیدونی حافظ قرآن چه به سر بیمارستان رجایی آورد داری حرف از بدهی برق میزنی.طرف به دربهای اسقاطی بیمارستان رحم نکرده.!!!کجای کاری، ???

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president