آوای جنوب

تاجگردون خطاب به استاندار : وزیر کار کوچک‌ترین قدمی برای کارگران نفتی برنداشته؛ وزیر کار تشریف نیاورند بهتر است

Tajgardounkarتاجگردون در نامه‌ای خطاب به استاندار اظهار داشت که تا حل برخی از موارد به‌جامانده از سفر قبل وزیر کار، اگر وی به استان نیاید بهتر خواهد بود چراکه در صورت عدم اقدامی خاص در خصوص آن موارد، موجبات شرمندگی‌اش در مقابل مردم خواهد بود.

نماینده مردم گچساران و باشت در رابطه با سفر وزیر کار به استان، واکنش متفاوت و قابل تاملی نشان داد.

آوای جنوب؛

ربیعی

تاجگردون در نامه خود آورده است:

بسمه‌تعالی

جناب آقای دکتر خادمی

استاندار محترم استان

با سلام و احترام

مطلع شدم جناب دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی قصد سفر به استان را دارند و مستحضرید سال گذشته ایشان نیز به استان سفر داشتند. به دلایلی که در ادامه شرح خواهم داد، به نظر این‌جانب ایشان تا حل موارد به‌جامانده از آن سفر به استان تشریف نیاورند و یا اگر به‌رسم میزبانی ناگزیر به استقبال از ایشان هستید لطفاً درخواستی از ایشان نداشته و اعلام نفرمایید، چراکه در مقابل مردم شرمنده می‌شوید.

لازم می‌دانم در این خصوص بعضی از موارد را خدمت جنابعالی و مسئولین امر یادآوری نمایم:

در سفر قبلی وزیر محترم، کلنگ پلی کلینیک تأمین اجتماعی گچساران را به زمین زدند ولی علیرغم پیگیری مکرر این‌جانب (اگرچه از استان نیز کسی پیگیری نکرد) تاکنون کوچک‌ترین اقدامی صورت نگرفته است!
اعلام خانه امید برای بازنشستگان در آن سفر صورت پذیرفت و برای اجرای آن، زمین را نیز تحویل گرفتند ولی تاکنون اقدامی نشده است!
از سالن ورزشی کارگران بازدید و قرار شد در ۲۲ بهمن سال قبل افتتاح و اعتبار لازم برای محوطه و استخر ابلاغ گردد که تاکنون اقدامی نشده است!
مقرر شد در جهت همسان‌سازی حقوق و مزایای کارگران نفت همکاری کنند که کوچک‌ترین قدمی برنداشته و ناگزیر شدم به‌تنهایی این موضوع را پیگیری کنم!

اگر پیگیری فرمودید و افاقه نکرده و برحسب روال اداری تشریف آوردند، به‌حکم میزبانی رسم ادب را به عمل‌آورده و در حد اکمل ادا وظیفه کنید و امیدوارم برحسب قول‌های ایشان شرمنده مردم نشوید.

پیشاپیش از عدم حضورم در برنامه‌های حضور ایشان پوزش می‌طلبم.

غلام‌رضا تاج گردون

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ابراهیم گفت:

    احسنت این بهش میگن قاطعیت یک نماینده

  2. ناشناس گفت:

    تاجگردون تو مردم فریب دادی خودت وزیر کار برای جمع اوری رای به گچساران اوردی به به گفتی حالا که خرت از پل گذشته بلوف می زنی مردم اگاه هستند با این کلمات درس تورا خواندن میر شکار باروت فشنگهایت نم کشیده چشمت کم سو شده دستهایت می لرزد فکرت پیرامون ممنوع التصویرها کار می کند زبانت لکنت گرفته جملات را وارونه می گوی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president