آوای جنوب

فرمانده سپاه گچساران : دفاع مقدس به ما آموخت که چگونه در برابر دشمنان ایستادگی کنیم

نوراییدر نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس، ویژه‌برنامه‌های این هفته در شهرستان گچساران تشریح شد.

آوای جنوب/ سمیرا نصاری

بعد از ظهر امروز علی‌اصغر نورایی در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس که در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس قطعه افتخار آمیزی از تاریخ ملت ایران است.

فرمانده سپاه شهرستان گچساران افزود: آینده جامعه اسلامی ایران در گرو زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس است و هفته دفاع مقدس یادآور سلحشوری در دفاع از انقلاب است.

نورایی اظهار داشت: مردم ایران در سال‌های دفاع مقدس به عنوان وظیفه دینی و ملی در مقابل تجاوز دشمنان قهرمانانه ایستادگی کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که در هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده دربخش‌های مختلف است.

این مسؤول گفت: فرهنگ ایثار، مقاومت و دفاع از جامعه را باید نهادینه کرد تا جوانان و نوجوانان ایران اسلامی با فرهنگ ایثار و مقاومت بیشتر آشنا شوند.

نورایی گفت: با کمک مجموعه آموزش و پرورش در صدد هستیم تا در هفته دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت را در تمام مدارس شهرستان ترویج دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گچساران با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌هایی نظیر رژه، غبارروبی گلزار شهدا و همچنین برنامه‌هایی برای تمام پایگاه‌ها در سطح شهرستان و روستاها در نظر گرفته شده است.

نورایی بیان کرد: در برنامه‌های ورزشی چه در قالب اختتامیه و یا افتتاحیه باید با رنگ و بوی فرهنگ ایثار شهادت برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین اقشار مختلف جامعه ترویج کنیم.

وی در پایان با اشاره به رژه در سراسر کشور گفت: در شهرستان گچساران رژه در تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال جاری در ساعت ۱۶ بعد از ظهر اجرا خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president