آوای جنوب

خطیب جمعه یاسوج : یک فیش نجومی هم در مملکت اسلامی زیاد است/عدالت مسؤولان با فیش نجومی زیرسؤال می‌رود

امام جمعهامام جمعه موقت یاسوج گفت: وجود تنها یک فیش نجومی هم در مملکت اسلامی زیاد است.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سالروز آتش زدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها اظهار کرد: به همین مناسبت این روز را روز مسجد نام نهاده‌اند که باید حرمت و کرامت مساجد را حفظ کرد.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: مسجد نقش کلیدی در همه امور اسلام و مسلمین دارد و یک نهاد اجتماعی است که سرمنشأ تحولات زیادی در جامعه اسلامی بوده است.

حسینی‌صدر در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان خیانت‌هایی که تاکنون منافقان در حق ملت کرده‌اند، افزود: آن‌ها همواره در صدد ضربه زدن به این مردم و نظام بوده‌اند که نمونه آن در عملیات مرصاد و عملیات گروه جاویدان بوده است.

وی عنوان کرد: این‌ها ضربات زیادی در دوران دفاع مقدس به کشور وارد کردند و با نظام‌های استکباری و آمریکا برای ضربه به کشور دست در دست داشته‌اند.

حسینی‌صدر در ادامه به هفته دولت که دوم تا هشتم شهریور هر سال ادامه دارد اشاره کرد و گفت: در ارزیابی از عملکرد دولت‌ها همواره باید دایره انصاف رعایت شود.

خطیب موقت جمعه یاسوج، همه دولت‌ها را متعلق به نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید نقاط ضعف و قوت دولت‌ها در ارزیابی‌ها در کنار هم دیده شوند.

وی اظهار کرد: دولت‌ها در جمهوری اسلامی مردمی هستند و کارگزاران آن هم مردمی هستند و مسؤولان هم باید روحیه مردمی داشته باشند.

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه با بیان وجود برخی فیش‌های نجومی تصریح کرد: حتی یک فیش نجومی هم برای نظام جمهوری اسلامی زیاد است.

حسینی‌صدر افزود: فیش‌های نجومی همان‌گونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند هجوم به ارزش‌هاست.

وی گفت: فیش‌های نجومی عدالت مسؤولان نظام را زیر سؤال می‌برد لذا باید چنین فیش‌هایی وجود نداشته باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president