آوای جنوب

اخذ سهمیه یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بدون حمایت مسؤولان استانی

فوتبالرئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی و حضور نماینده فوتبال یاسوج در لیگ دسته دوم فوتبال کشور بدون حمایت مسؤولان خبر داد.

آوای جنوب؛

سید پرویز موسوی صبح امروز در نشست با کمیته اطلاع‌رسانی هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز وظیفه رسانه‌ها حمایت از تیم لیگ دسته دومی یاسوج در لیگ فوتبال کشور است، اظهار کرد: تیمی را بدون اینکه مسؤولان استان از آن خبری داشته باشند با حمایت فدراسیون فوتبال راه‌اندازی کرده و سهمیه‌ای برای مرکز استان گرفتیم.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فدراسیون فوتبال به فوتبال کهگیلویه و بویراحمد توجه خاصی دارد اما در درون خود استان مسؤولی که دغدغه فوتبال داشته باشد وجود ندارد.

این مسؤول بیان کرد: فوتبال استان ما ظرفیت‌های بسیار خوبی برای درخشش در کشور دارد اما با این نوع حمایتی که مسؤولان از ورزش و به خصوص فوتبال دارند نباید به موفقیت‌های بیشتر امیدوار بود.

موسوی گفت: از گذشته ذهنیت خوبی برای حمایت از فوتبال در استان وجود ندارد که باید مسؤولان استانی این رویکرد و رویه خود را تغییر دهند.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور از شهریورماه امسال برگزار می شود، افزود: مسؤولان استانی از هم اکنون با تغییر رویه به فکر حمایت از این تیم باشند تا اعتماد جوانان ورزش دوست به آن‌ها جلب شود.

موسوی گفت: از استاندار و معاونین درخواست داریم از این تیم حمایت کنند تا قدمی در راستای حمایت از جوانان برداشته شود.

وی حمایت از ورزش را حمایت از کارهای فرهنگی و حوزه فرهنگ دانست و گفت: با حمایت از ورزش و فوتبال بسیاری از معضلات اجتماعی را در جامعه نخواهیم داشت.

رئیس هیأت فوتبال استان به حضور تیم یاسوج در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: همراه با تیم نفت گچساران دو نماینده در این رقابت‌ها داریم.

موسوی تصریح کرد: نکته جالب این که هر دو تیم نماینده استان در گروه اول مسابقات قرار گرفته و باید با یکدیگر رقابت داشته باشند.

این مسؤول گفت: نماینده یاسوج و گچساران در گروه اول با تیم‌های نفت امیدیه، کیمیا فرآیند تهران، آینده‌سازان فارس، بعثت کرمانشاه، خلخال دشت خلخال، فولاد نوین اهواز، کارون اهواز، قشقایی شیراز و شهرداری اراک همگروه هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president