آوای جنوب

از پاسخ وزیرنفت به استخدام دانشجویان بورسیه نفت تا داستان فیش های حقوقی در نفت

زنگنهسخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود گفت:وزیر نفت اظهار داشت که بر اساس بررسی ها ۱۲۰ نفر بیش از سقف حقوق تعیین شده دریافت کردند، که حقوق این افراد نیز اصلاح شده است.

آوای جنوب؛

توضیحات زنگنه در خصوص حقوق های غیرمتعارف وزارت نفت
سعید باستانی در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت:وزیر نفت به همراه برخی معاونان در جلسه عصر امروز کمیسیون حضور یافتند، که در این نشست سوالاتی از سوی نمایندگان در خصوص برند پتروشیمی، انتقال تکنولوژی در پتروشیمی، قراردادهای جدید نفتی، حقوق های غیرمتعارف در وزارت نفت و بورسیه های دانشجویان دانشکده صنعت نفت مطرح شد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزیر نفت در خصوص حقوق های غیرمتعارف اظهار داشته که بررسی های لازم در این زمینه صورت گرفته است، افزود:۱۲۰ هزار نفر پرسنل در حوزه نفت وجود دارد، که بر اساس بررسی ها ۱۲۰ نفر بیش از سقف حقوق تعیین شده حقوق دریافت کردند، که حقوق این افراد نیز اصلاح شده است.

وزیر نفت اظهار داشته که هیچ تعهد استخدامی نسبت به بورسیه های دانشکده صنعت نفت نداشته است
باستانی با بیان اینکه وزیر نفت اظهار داشته که هیچ تعهد استخدامی نسبت به بورسیه های دانشکده صنعت نفت نداشته است، ادامه داد:وزیر نفت گفت باید نخبه های دانشگاهی از دانشگاه های برتر کشور در صنعت نفت جذب شوند و متاسفانه در دوره گذشته از ۲۵۰۰ نیروی جذب شده تنها هفت نفر نیروی نخبه با تراز بالا بودند، که این رقم عدد معقولی نیست.

وی با بیان اینکه برخی قراردادهای جدید نفتی روی میادین از قبل کار شده است، یادآور شد:برای افزایش برداشت در این میادین قراردادهایی با شرکت های خارجی منعقد می شود، و خارجی ها در این خصوص ضمانت افزایش برداشت را به نظارت بر برداشت میادین منوط کرده اند و هزینه خود را از ۵۰ درصد سود فروش دریافت می کنند.

اصلاحیه های نهایی بر روی الگوی قراردادهای جدید نفتی انجام می شود
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:نشست های مشترکی با منتقدین الگوی قراردادهای جدید نفتی انجام شده، همچنین عصر دیروز نشستی بین وزیر نفت و دکتر لاریجانی و برخی مدیران صورت گرفته و مقرر شده اصلاحیه های نهایی بر روی الگوی قراردادهای جدید نفتی انجام شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ورزشکار گفت:

    خدا نابودت کنه آقای زنگنه که باعث نون گارگران شدید تضعیف روحیه و بجای ارتقاء، تنزیل نیروهای رو در پیش گرفتی، یه کلام خدا نابودت کنه

  2. ورزشکار گفت:

    خدا نابودت کنه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president