آوای جنوب

امام جمعه باشت : آمدن رئیس جمهور را از دیگران می‌شنویم/شاید ما را محرم ندانند/رئیس دانشگاه یاسوج صلاحیت ماندن در این منصب‌ را ندارد

کاش آقای رئیس جمهور زودتر به استان می‌آمدند، اما ظاهرا استان ما آخرین استانی است که میزبان رئیس جمهور است

عبودیامام جمعه باشت با اشاره به سخنان سخیف رئیس دانشگاه آزاد یاسوج در حمایت از یکی از سران فتنه گفت: این سخنان دهن‌کجی به قانون و مردم است.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: بهترین سعادت در گرو همین تقواست و بهترین آرامش‌ها در گرو توجه به دستورات خدای متعال است.

امام جمعه باشت با اشاره به تفاوت دنیا و آخرت افزود: دنیا عرصه تکلیف، عمل و آزمایش است اما در آخرت چنین چیزی وجود ندارد، در دنیاست که ما تکلیف داریم به واجبات عمل کنیم و از محرمات دوری کنیم.

خطیب جمعه باشت افزود: دنیا جای عمل است نه حساب و کتاب ولی قیامت فقط جای حساب و کتاب است و دیگر جای عمل نخواهد بود.

وی ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: چه خوب است در این دهه معارف اهل بیت به خصوص امام هشتم و زندگینامه آن حضرت را نشر دهیم.

عبودی با اشاره به الگو های اعتقادی و سیاسی امام رضا(ع) افزود: این الگو مبارزه دائمی و خستگی‌ناپذیر امام رضا(ع)با دشمنان دین بود،امام رضا چه در زمان حضور در مدینه و همچنین وقتی که از مدینه به خراسان عزیمت کردند و تا پایان عمر در برابر دشمنان دین خدا کوتاه نیامدند و این برای ما بهترین الگو است.

این خطیب جمعه با اشاره به ۲۶ مرداد ماه و بازگشت آزادگان سرافراز به کشور بیان داشت: کسانی که سال‌ها در زندان‌های مخوف صدام سختی و شکنجه کشیدند باید تجلیل و تقدیر شوند.

وی ادامه داد: همواره مدیون آزادگان هستیم و آزادگان تندیس مقاومت در کشور ما هستند و باید حرمت آن‌ها را همواره نگه داریم.

عبودی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان عنوان کرد: ظاهرا رئیس جمهور بناست به استان بیایند و ما هم از دیگران می‌شنویم و شاید ما را محرم ندانند و خبری و مشورتی کنند.

وی افزود: کاش آقای رئیس جمهور زودتر به استان می‌آمدند، اما ظاهرا استان ما آخرین استانی است که میزبان رئیس جمهور است.

امام جمعه باشت گفت: ما توقع داریم به مشکلات استان مانند بیکاری، عدم سرمایه‌گذاری که دلیل بیکاری جوانان ما همین است، فقر و مشکل کشاورزان توجه جدی بکنند.

وی ادامه داد: اگر مسؤولان استانی صلاح می‌دانند این مطالبات را از رئیس جمهور داشته باشند تا به لطف خدا بخشی از مشکلات استان را رفع کنند.

خطیب جمعه باشت در ادامه با اشاره به سخنان سخیف رئیس دانشگاه آزاد یاسوج در ارتباط یکی از سران فتنه عنوان کرد: جای سوال دارد چرا رئیس دانشگاه آزاد به خود اجازه می‌دهد از کسی که فتنه‌گری و به رای و اعتقادات مردم اهانت کرده حمایت و ابراز علاقه‌مندی کند.

عبودی گفت: حمایت از کسی که شورای امنیت ملی او را ممنوع‌التصویر کرده و اما رئیس دانشگاه آزاد می‌گوید که دوستش دارد جای سؤال دارد.

عبودی ادامه داد: چنین کسی صلاحیت ماندن در این منصب‌ را ندارد، این دهن‌کجی به مردم، قانون و مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: هیچکس حق ندارد از سران فتنه حمایت کند و هرکسی حمایت کند خودش فتنه‌گر است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ؟؟؟ گفت:

    اوای جنوب تورو خدا شما واسه ما پیگیری کن. الان یکساله استخدام بیمارستان ۹۶ تختخواب هستیم. بدلیل نبود بودجه افتتاح نشده که شروع بکار کنیم

  2. ali گفت:

    رئیس دانشگاه یاسوج با رئیس دانشگاه آزاد یاسوج خیلی با هم فرق داره

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president