آوای جنوب

انتقادات خطیب جمعه گچساران به استاندار : استاندار کهگیلویه و بویراحمد دولت را محصور کرده‌ است

خواجه‌زاده در ادامه با انتقاد از عملکرد دوپهلوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان و افراد وابسته به هرم قدرت در استان نسبت به مردمی بودن دولت گفت: …

خواجه زادهامام جمعه موقت گچساران ضمن گلایه از عملکرد دوپهلوی مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد دولت را محصور خود نکنند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌ها اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری همراه از خصوصیات انسان‌های متقی بوده و این خصایل سبب خیر و برکت در دنیا و آخرت آنها می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه دوم با اشاره وضعیت کنونی اقتصادی در سطح کشور و نرخ اعلام شده تورم گفت: طی ماه‌های اخیر با افزایش بی‌رویه نرخ کالا و خدمات همچنین حامل‌های انرژی در سطح کشور روبه‌رو شده‌ایم.

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه این افزایش‌ها بر گردن اقشار مستضعف جامعه سنگینی می‌کند، تصریح کرد: ماهیت تورم از نظر اقتصادی از برهم خوردن تعادل میان کالاها و نقدینگی ایجاد می‌شود؛ به نظر می‌رسد این تعادل در این ماه‌ها به هم خورده است.

خواجه‌زاده با بیان اینکه دولتمردان نرخ تورم را تک‌رقمی اعلام کرده‌اند، گفت: با بررسی، تجریه و تحلیل شاخص نقطه به نقطه، ماه به ماه و متوسط سالانه ۱۲ ماه که شاخص‌های محاسبه تورم به شمار می‌روند، به نرخ اعلام شده توسط دولت نرسیدیم.

وی تأکید کرد: به نظر می‌رسد آنچه با عنوان تورم تک رقمی از سوی بانک مرکزی اعلام شده است، آماری جانبدارانه است.

خواجه‌زاده با بیان اینکه مردم در فشار هستند، ادامه داد: از دولتمردان خواستار جلوگیری از رکوردزنی افزایش قیمت‌ها در این ماه‌های اخیر هستیم.

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه گرانی مردم را به ستوه آورده است، متذکر شد: دولتمردان باید چاره‌ای به حال اقشار مستضعف جامعه بیندیشند.

خواجه‌زاده در ادامه با اشاره به سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: علی‌رغم اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از شاخص‌های حمایت از دولت و نظام از سایر استان‌ها پیشی گرفته‌اند اما به سفر استانی دیرهنگام هئیت دولت به استان گلایه داریم.

وی ادامه داد: در اینکه سی‌امین سفر هیئت دولت نصیب این استان شده است، گلایه داریم که این نوبت نوبت قابل قبولی برای مردم ولایی این استان نیست.

خواجه‌زاده در ادامه با انتقاد از عملکرد دوپهلوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان و افراد وابسته به هرم قدرت در استان نسبت به مردمی بودن دولت گفت: این افراد طی مصاحبه‌های مختلف دولت را متعلق به آحاد مردم عنوان کرده‌اند اما گلایه داریم که استاندار و معاونان وی بر خلاف مصاحبه‌هایشان عملکردی خلاف آنچه بیان کرده‌اند، داشتند.

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه شیخی که پشت این تریبون سخنرانی می‌کند بدون سند و مدرک قطعی سخن نمی‌گوید، متذکر شد: مسؤولان استانی رئیس جمهور و هیئت دولت را محصور و متعلق به خودشان کرده‌اند.

خواجه‌زاده تأکید کرد: من به عنوان یک طلبه بدون سند قطعی سخن نمی‌گویم، هیئت دولت و رئیس جمهور محصور شده‌اند.

وی با بیان اینکه طلبه‌ها در جناح خاصی محصور نشده و متعلق به همه مردم هستند، تبیین کرد: دولت به آحاد ملت تعلق داشته و به حزب و گروه خاصی تعلق ندارد.

امام جمعه موقت گچساران با بیان اینکه مردم این استان با وجود سلیقه‌های مختلف هیئت دولت را به چشم یک مهمان می‌بینند، افزود: انتظار ما از مسؤولان کلان استانی بیان بیکاری مهم‌ترین مشکل این استان به ویژه گچساران بوده که بخش مهمی از درآمد اقتصاد کشور را تأمین می‌کند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president