آوای جنوب

حمله فرماندار بویراحمد به دولت احمدی نژاد در آستانه سفر روحانی به استان

فرماندارفرماندار بویراحمد بر ضرورت استقبال مردم از هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: پیگیر مطالبات مردم در این سفر هستیم.

آوای جنوب؛

سید محمدکاظم نظری امروز در همایش استقبال از کاروان تدبیر و امید با اشاره به سفر قریب‌الوقوع هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بدون اینکه قصد تضعیف کسی را داشته باشیم وظیفه داریم بیان کنیم دولت در چه شرایطی این دولت را تحویل گرفته است.

فرماندار بویراحمد با تشریح وضعیت دولت کنونی و زمانی که آن را از دولت دهم تحویل گرفت،گفت: در ابتدای سال ۹۲ کشور در چه وضعیتی بود، در شرایط بین‌المللی که یک اجماع جهانی علیه ایران شکل گرفته بود و شاهد کاهش صادرات نفت بودیم حال باید پرسید آیا دولتی که ما را از این وضعیت عبور داده قابل ستایش نیست؟

نظری ادامه داد: آیا الان کسی حق دارد از گزینه‌های روی میز حرف بزند، باید در زمینه اشتغال جوانان، توسعه و … قدم برداشته شود که امیدواریم دولت در سال پایانی و در دور دوم در عرصه خارجی بدرخشد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه استقبال از هیأت دولت ضروری است، گفت: از دلایل مهم تاکید ما در استقبال از سفر هیأت دولت این است که همه دلسوختگان که برای رشد استان دغدغه دارند باید تلاش کنند که استقبال باشکوهی صورت بگیرد.

نظری در ادامه با بیان اینکه هیأت دولت روز یکشنبه هفته آینده وارد استان می‌شود، گفت: در ۳۷ سال گذشته مردم کهگیلویه و بویراحمد به مهمان‌نوازی معروف بوده و هستند و میهمان‌نوازی خصلت ممتاز این دیار بوده و هیچ دولتمردی به استان نیامده که با استقبال مردم مواجه نشده باشد.

وی بیان کرد: قطعا دستاوردی که این سفر برای استان خواهد داشت و تاکنون هیچ سفری به استان جز سفر رهبر انقلاب دستاوردی برای این استان نداشته است.
نظری تاکید کرد: امیدواریم مطالبات مردم جدی گفته شود و ما قطعا مطالبه‌گری مردم را در این سفر خواهیم داشت.

فرماندار بویراحمد یادآور شد: اجازه ندهید سفر هیأت دولت به حاشیه برود و مطالبات به حق گفته شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. علی گفت:

    خدا صدهزارکرورشکر تاپایان عمراین دولت همه چیز رابه گردن دولت قبل بیندازید تاکتیک خوبیست مردم دیوانه نیستند عقل دارند/واقعاًخنده داره

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president