آوای جنوب

خادمی استاندار در دیدار حزب اعتدال : نمی‌شود که یک فرد همزمان در ۵ حزب و تشکل عضویت داشته باشد

خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت با سفر خود به استان وعده‌های غیر واقعی و دست نیافتنی به مردم نمی‌دهند.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی صبح امروز در نشست با اعضای حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه در استان برای توسعه و آبادانی کهگیلویه و بویراحمد وظیفه‌ای مهم بر عهده دارند، اظهار کرد: احزاب و تشکل‌ها نیز باید سهم و دین خود را ادا کنند و برای توسعه استان که محرومیت‌های زیادی از گذشته دارد تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با اشاره به برخی از شاخصه‌های تحزب‌گرایی و تشکیلاتی عمل کردن، تصریح کرد: نمی‌شود که یک فرد در آن واحد در ۵ حزب و تشکل عضویت داشته باشد، زیرا این کار با روح تشکیلاتی و تحزب‌گرایی منافات دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارهای حزبی و تشکیلاتی باید عقلایی و بر اساس واقعیت‌ها و درک مشکلات جامعه باشد تا بتواند اثرگذار بوده و اعتماد مردم را به خود جلب کرده و موجب گسترش چتر حزب در جامعه شود.

مسؤول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حال حاضر موضوع مهم بحث سفر دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد است که احزاب برای حضور پرشور مردمی در این سفر نقش مهمی بر عهده دارند.

خادمی حضور دولت در استان و شخص دوم کشور را حضور مسؤولان نظام جمهوری اسلامی در استان دانست و گفت: مردم از اول انقلاب تاکنون برای حفظ آبروی نظام سنگ تمام گذاشته‌اند و در این سفر بار دیگر نشان می‌دهند که حضور آنها حمایت از آرمان‌های نظام است.

وی به برخی از اولویت‌ها در استان اشاره کرد و گفت: دولت سعی می‌کند در سفرهای خود به استان‌ها قول غیر واقعی و غیر عملی ندهند و به همین منظور نباید انتظار داشته باشیم که در سفر به استان چند صد وعده و قول بدهد که در ادامه اجرای این قول‌ها با مشکل مواجه شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president