آوای جنوب

کنایه های سنگین عدل هاشمی در پاسخ به بزرگواری

.

عدل هاشمیبه گزارش آوای جنوب ،عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به صحبت‌ها و انتقادهای نماینده سابق کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پاسخ داد.

آوای جنوب؛

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری

با سلام و عرض ادب محضر حضرتعالی احتراماً به استحضار می‌رسانم ضمن احترامی که برای جایگاه سادات و روحانیت قائل هستم، بر خود لازم دانستم نکاتی را پیرامون مواردی که در رسانه‌ها ذکر کردید متذکر شوم، ولیکن برای استفاده از فرصت‌ها و پرداختن به مسائل کلان اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، صرفاً به وعده‌های داده شده به مردم حوزه انتخابیه پرداخته و به‌هیچ‌وجه وارد حاشیه نمی‌شوم و من بعد پیرامون چنین مسائلی پاسخ نخواهم داد.

چون اعتقاد دارم زمان به‌سرعت می‌گذرد، درصورتی‌که فرصت‌ها را غنیمت نشمرده و قدر ندانیم غیر از پشیمانی، ضرر و زیان چیزی عاید مردم نمی‌گردد.

۱-جنابعالی ۸ سال در خانه ملت بودید بدون دخالت دیگران به قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون، خدمت‌رسانی و انجام‌وظیفه مشغول بودید و از روی عقلانیت و بصیرت سیاسی که داشتید تصمیم گرفتید که در سنگر دیگری انجام‌وظیفه نمایید به‌طوری‌که همواره اینجانب در مجالس و محافل از جنابعالی تشکر کردم.

۲-همانطور که استحضار دارید در حماسه پرشور اسفند ۹۴ جوانان جویای کار، زنان و مردان باغیرت و باشرافت کهگیلویه بزرگ حقیر را به‌عنوان خادم خود در خانه ملت انتخاب کردند، اینجانب بعد از پیروزی با شناختی که از کشور، وزارتخانه‌های اجرایی، مشکلات و محرومیت منطقه داشتم طبیعی بود که باید با عزم و اراده جدی و توجه به وعده‌های داده شده با روح انقلابی و روحیه جهادی و اعتمادبه‌نفس وارد صحنه خدمت‌رسانی می‌شدم که به توفیق الهی در این مدت کوتاه، هم جایگاه خود را در خانه ملت و کمیسیون تخصصی انرژی به عنوان مسئول کمیته گاز و پتروشیمی با حسن نیت همکاران پیدا کردم و هم فونداسیون پروژه‌ای بزرگ را طراحی نموده و بعضاً به مرحله اجرا درآوردم و پروژه‌های متوقف شده که بنا به هر دلیلی غیرفعال بودند را عملیاتی نموده و برای آن‌ها زمانبندی تعریف شد که میدانم جنابعالی از فعال شدن آن‌ها خوشحال و خرسند هستید.

در ادامه چند سؤال محضر حضرتعالی دارم، حضرت آقای بزرگواری اگر جاده پاتاوه- دهدشت بعد از دو سال توقف با تلاش همکاران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و همکاری راه و شهرسازی فعال شد و در این مدت ۷۰ روز قریب به ۹ کیلومتر از این محور آسفالت شد معنایش این است که زحمات و تلاش‌های شما نادیده گرفته شده است؟

اگر کارخانه سیمان سپو بعد از سال‌ها توقف و غیرفعال بودن جانی دوباره گرفت به معنای زیر سؤال رفتن زحمات و تلاش‌های جنابعالی است؟

اگر سد بالیاب که کارفرمای آن سازمان آب و برق خوزستان بود و به‌هیچ‌وجه این پروژه قابل عملیاتی شدن نبود و حال با توفیق الهی با پیشنهاد کتبی اینجانب و موافقت وزیر محترم نیرو کارفرمای آن تغییر یافت و به آب و نیروی کشور منتقل شد، معنایش زیر سؤال بردن زحمات نمایندگان ادوار گذشته است؟

اگر خط لوله گازرسانی چاروسا، دیشموک و دشمن زیاری که بارها برای پیگیری مجوز این پروژه از زحمات جنابعالی تشکر کردم، زمانبندی ۳ ساله آن به یک و نیم سال تقلیل یافت و عملیات اجرایی آن شروع گردید معنایش این است که عملکرد جنابعالی زیر سؤال رفته است؟

آیا معدن فسفات چرام که فقط نام آن بر زبان مبارک مردم شریف چرام و چرامی‌ها جاری بود و یک شرکت به نام آیرما حدود ۶ سال فرصت سوزی نمود و هم اکنون تعیین تکلیف شده و سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه‌گذاری تفاهم نامه امضا کرده، جنابعالی و مسئولان سابق زیر سؤال رفته‌اید؟

آیا آبرسانی به شهرستان بهمئی و روستاهای در این مسیر که در سال ۸۹ کلنگ زدید و یک شاخه لوله در مسیر آن ارسال نشده بود، حالا که به توفیق الهی عملیات جوشکاری آن با همکاری آبفای کشور و آب منطقه ای به زودی شروع می‌گردد، زحمات جنابعالی زیر سؤال رفته است؟

آیا پیگیری نیترات دیشموک، ساخت مدرسه توسط خیرین، پیگیری امور ورزش و جوانان و تعیین تکلیف پروژه‌های راه‌سازی در مناطق محروم و فاز دوم جاده طسوج صورت گرفته، جنابعالی و دیگران نمایندگان ادوار گذشته را زیر سؤال برده‌ایم؟

حضرت آقای بزرگواری جنابعالی خوب میدانید که حقیر در کنار بحث قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون و اینکه سرباز صادقی برای رهبر فرزانه انقلاب باشم تمام تلاشم را برای محرومیت‌زدایی و انجام کارهای بزرگ و اساسی با کمک سرمایه‌گذاران برای جذب سرمایه و کمک گرفتن از دولت مطابق قوانین مناطق محروم و کمک گرفتن از بنیادهایی که کار خیر و عام‌المنفعه انجام می‌دهند و از همه مهمتر به کمک نیروهای کارآمد و متخصص و دارای روح انقلابی به کار خواهم گرفت و هرگز وارد حاشیه نخواهم شد.

اینجانب از حضرتعالی انتظاراتی دارم:

به دعای خیر جنابعالی و تجربیات ۸ ساله شما برای بهره‌گیری جهت رسیدن به اهداف بلندی که طراحی شده است نیازمندم.

ضمن عذرخواهی، از مشورت با انسان‌های مریض و دارای حب و بغض و کینه و اقتدارگرا خودداری فرمایید.

تمام تلاش‌های خود را برای ترویج اخلاق اسلامی در جامعه انسانی مورد توجه جدی قرار دهید.

عامل به وحدت، همدلی و هم‌زبانی برای ایجاد امنیت حیثیتی همه تلاشگران عرصه فرهنگ، اقتصاد و دیگر عرصه‌ها باشیم.

یادآوری می‌نمایم تا در جهت حمایت همه‌جانبه یکدیگر برای نجات جوانان جویای کار و سر در گریبان و برای جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه کهگیلویه بزرگ، اعتیاد، حاشیه‌نشینی و ناهنجاری‌های اجتماعی حداکثر تلاش خود را بکار گیریم.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ۸ ساله جنابعالی انتظار دارم فضای جامعه را به نحوی مدیریت کنیم که زمینه تولید کار و عمران و آبادی در استانبه‌ویژه در کهگیلویه بزرگ فراهم گردد.

لازم به ذکر است برای بنده و جنابعالی باید مهم این باشد که اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را که مورد تائید رهبر فرزانه انقلاب است تحقق ببخشیم و از هر کاری که برای مردم صورت می‌گیرد خوشحال باشیم و از همه مهمتر برای ما این باشد که خدا می‌بیند.

امیدوارم در خصوص به کار بردن نکات اخلاقی و معنوی مرا مورد عفو و بخشش قرار دهید.

والسلام

عدل هاشمی پور

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president